گنج یاب موبایلی موبی اسکن MOBISCAN

ردیاب-خوراک-خور-جیوه-ای-09120808845
ردیاب جیوه ای خوراک خور
اکتبر 1, 2023
گنج-یاب-حرفه-ای-09120808845
فلزیاب تصویری حرفه ای
اکتبر 29, 2023

گنج یاب موبایلی موبی اسکن MOBISCAN نام آشنایی است که این روزها بسیار به گوش میرسد . پیدا کردن گنجینه های ارزشمند قدیمی شاید آرزو و رویای خیلی از ماست . تصور کوزه ای پر از سکه های طلا ، یا جواهرات گران قدیمی و عتیقه ، هوش از سر هر انسانی میپراند .

حالا تصور کنید که با یک وسیله ی کوچک و موبایل خود بتوانید به این آرزوهای خود دست یابید . امروز یک سوپرایز ویژه برایتان داریم . ادامه ی مطلب را از دست ندهید که بعدها پشیمان خواهید شد .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

گنج یاب موبایلی موبی اسکن MOBISCAN

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که چقدر خوب میشد بدون داشتن تجهیزات سنگین و لوازم اضافی به عملیات گنج یابی و کاوشگری میرفتید . خبر خوبی برای شما داریم .

ما این مشکل را حل کرده ایم . زین پس میتوانید تنها با یک موبایل و یک سنسور استوانه ای به کاوش بروید و بدون جلب توجه افراد به خودتان ، اپراتوری کنید .

نسل جدیدی از فناوری های فلزیاب و سیستم های تشخیص فلز به بازار آمده است که به  شما اجازه میدهد تا عمق های بالایی در اعماق زمین نفوذ کرده و اسکن کند .

یک فلزیاب تصویری که کوچک ، سبک و فشرده تر از هر آشکار ساز دیگری است . مهم ترین ویژگی فلزیاب موبایلی موبی اسکن ، دیدن اقلام دفن شده زیر خاک بدون نیاز به داشتن کامپیوتر و لپ تاپ است . البته فراموش نکنید هنوز علم چنان پیشرفت نکرده است که بتوان مثل دوربین عکاسی و فیلمبرداری زیر زمین را رصد کرد .

اما میتوان به صورت رنگ ها و طرح های شماتیک زیر خاک را دید و به دنبال نشانه هایی از گنج بود .

گنج یاب موبایلی موبی اسکن میتواند اقلام زیر خاک مثل طلا ، نقره ، صندوق ها ، جواهرات ، کوزه ها ، اتاق های مخفی ، قبر ها راهروها ، تونل ها و … را به راحتی شناسایی کند .

گنج-یاب-موبایلی-اسکنر

گنج-یاب-موبایلی-اسکنر

ویژگی های موبی اسکن mobiscan

  •  سیستم مگنتومتر ( مغناطیس سنج )
  • قابلیت شناسایی حفره و فلزات قدیمی
  • عمق نفوذ در دو مدل ۵ متر و ۸ الی ۱۰ متر
  • دارای سیستم اسکن لایو ( زنده ) با دو مود همزمان
  •  قابلیت شناسایی و تفکیک طلای خالص تا عمق ۲ الی ۲/۵ متر (تشخیص حجم و عمق تقریبی)
  • نمایش سه بعدی مکان‌های خالی
  • قابلیت بالانس دیجیتال و اتوماتیک که باعث میشود در هر شرایط آب و هوایی کار کند و هیچ خللی ایجاد نکند . با توجه به این موضوع شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که گنج یاب شما به درستی می‌تواند یک منطقه را برای شما کاوش کند.
  • چراغ ال ای دی و نمودار
  •  سیستم اسکن آنلاین در لپتاپ، موبایل یا تبلت
  • دارای سیستم لوکال آنلاین اسکن بدان صورت که که با نمایش رنگ ها اقدام به اسکن می نماید.
  • باتری قابل شارژ که دستگاه براحتی میتواند بیش از ۳ ساعت کار بدون توقف داشته باشد و قابلیت شارژ با پاور بانک و برق شهری
  • دارای بلوتوث جهت وصل شدن به لپتاپ و موبایل برای ارسال داده
  • قابلیت تشخیص حجم و عمق تقریبی
  • توانایی اسکن دیواره های تونل و حفره ها
  • امکان اطلاع رسانی حفره و فلز به کمک روشن شدن ال ای دی مخصوص برای مواقعی که دسترسی به نمایشگر امکان پذیر نیست.
  • استفاده از نرم افزار اختصاصی(این دستگاه از نرم افزار فلزیاب موبایلی اختصاصی استفاده می کند).

برنامه گنج یاب تصویری برای موبایل

اگر تجربه ی گنج یابی و کاوش را داشته باشید و با فلزیاب تصویری و اسکنر کار کرده باشید ، میدانید که برای تحلیل و بررسی تصاویر اسکن شده ، نیاز به یک بستر مناسب است .

این بستر معمولا توسط نرم افزار های اختصاصی که شرکت سازنده ی فلزیاب طراحی کرده است فراهم میشود .

این نرم افزارهای ویژه بر روی کامپیوتر، لپ تاپ یا تبلت و گوشی های موبایل نصب شده و کاوشگر میتواند تصاویر مربوطه را مورد بررسی قرار دهد .

گنج یاب موبایلی موبی اسکن ، با نرم افزار اختصاصی و انحصاری خود ، شما را از همراه داشتن کامپیوتر یا لپ تاپ های سنگین و جاگیر معاف میکند .

ما کار شما را آسان تر کرده ایم . با برنامه گنج یاب تصویری برای موبایل ، که انحصارن برای سیستم موبی اسکن طراحی شده است ، میتوانید با گوشی های موبایل اندروید خود ، به سادگی این تصاویر را تماشا کنید .

با این روش در هزینه های اضافی و وقت گران بهای خود ، صرفه جویی خواهید کرد .

گنج یابی با موبایل سامسونگ

از بدو تولد و شروع تمدن ، انسان همواره به دنبال راحتی بوده است . ما همیشه دوست داریم ساده ترین راه حل ها جلوی پایمان قرار گیرد . در یک نگاه میتوانید مهم ترین مزایای گنج یاب موبی اسکن را متوجه شوید .

کوچک و سبک وزن بودن فلزیاب موبایلی موبی اسکن ، که به شکل میله های کوهنوردی یا لوله است ، کار حمل و نقل را برای اپراتور راحت کرده است . بدون جلب توجه افراد دیگر ، میتوان این سیستم را به هرجا منتقل کرد .

علاوه بر آن با این سیستم ، میتوانید لذت گنج یابی با موبایل سامسونگ یا هر موبایل اندرویدی را بچشید .

تلفن هوشمند خود را با نرم افزاری که در اختیارتان قرار میدهیم ، تبدیل به یک فلزیاب قوی و یک نمایشگر سه بعدی با گرافیک بالا میکنید .

دیگر برای تحلیل تصاویر اسکن شده توسط موبی اسکن نیازی به کامپیوتر و نرم افزارهای سنگین گدشته ندارید .

گنج-یاب-موبایلی-MOBISCAN

گنج-یاب-موبایلی-MOBISCAN

خرید گنج یاب موبایلی

یکی از مهم ترین ویژگی های گنج یاب موبایلی شکل ظاهری ساده ی آن است . این سیستم های تصویر برداری امکان جست و جو در مناطقی را فراهم میکند که شاید با ردیاب های معمولی یا نقطه زن ها نتوانید انجام دهید .

اما بدون ذره ای جلب نظر و برانگیختن توجه مردم ، میتوانید مکان هایی را اسکن کنید که قبلاً هرگز نمی توانستید مراجعه کنید .

به همین دلیل خرید گنج یاب موبایلی میتواند انتخاب هوشمندانه ای باشد .

برای راحتی هرچه تمام تر شما مشتریان محترم ، ما علاوه بر اینکه به صورت حضوری در شرکت پذیرای شما هستیم ، میتوانید به صورت تلفنی یا اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید .

با این حال خرید فلزیاب ، و انواع مختلفی از گنج یاب و متعلقات آن برای افرادی که در استان و شهرهای دور ساکن هستند ، کاری ساده تر خواهد بود . بنابراین نیازی به مراجعه ی حضوری در شرکت نخواهد بود .

قیمت گنج یاب موبایلی

در این شرایط اقتصادی ، کمتر کسی پیدا میشود که قیمت یک کالا و هزینه های تعمیر و نگهداری آن را د رنظر نگیرد و مسئله ی مهمی تلقی نکند .

این موضوع در زمینه ی خرید فلزیاب نیز صدق میکند . به همین دلیل ما همیشه سعی کرده ایم با ارائه ی محصولاتی با قیمت های منصفانه ، کاوشگران را در یک خرید منطقی راهنمایی کنیم .

طبیعتا هر چقدر پول بدهیم همانقدر آش میخوریم . این که یک کالای با کیفیت و با قابلیت های فراوان که عملکرد مناسبی را از خودش ارائه دهد ، قیمت بالاتری نسبت به یک محصول بی کیفیت و ساده داشته باشد ، کاملا منطقی است .

با این وجود ما تلاش کرده ایم قیمت گنج یاب موبایلی را حدالامکان پایین تر بیاوریم تا افرادی که به دنبال یک سیستم مناسب هستند با هر بودجه ای موفق به خرید شوند .

گنج یاب های موبایلی در انواع مختلف و تعداد سنسورهای متفاوت تولید و به بازار عرضه شده اند . که قیمت های مختلفی مثل 18 میلیون و 40 میلیون تومن دارند .

البته فراموش نکنید بهتر است به دلیل نوسانات شدیدی که بازار اقتصاد ایران را هر لحظه دچار شوک میکند ، برای اطلاع از قیمت های دقیق با کارشناسان ما در تماس باشید .

گنج-یاب-موبایلی

گنج-یاب-موبایلی

دانلود گنج یاب موبایلی

شاید در اپ استورهای مختلف برنامه های زیادی دیده باشید

که با نام گنج یاب موبایلی ، برنامه ی گنج یاب موبایلی ، اپلیکیشن گنج یابی و … وجود دارند . اما آیا واقعا با دانلود گنج یاب موبایلی که در قالب یک نرم افزار ساده ی موبایل هستند ، میتوان گنجینه و دفینه پیدا کرد ؟

حتی تصورش هم کمی غیر منطقی و خنده دار ب نظر میرسد . این برنامه ها صرفا برای سرگرمی و بازی مناسب بوده و هرگز نباید توقعات عجیب و غریب از آن داشت .

اما برنامه گنج یاب موبایلی در اصل چیست ؟همراه ما باشید تا کامل توضیح دهیم .

سیستم های اسکنر معمولا توسط سنسورهای مخصوصی که درون خود دارند ،

میدان های مغناطیسی موجود در زیر خاک را تشخیص داده

و تصاویری رنگی را به صورت فایل و دیتا ، ذخیره میکنند و در اختیار اپراتور قرا میدهد .

اما نکته ی اصلی اینجاست که این تصاویر را چگونه باید تماشا کرد ؟ صرفا چند سیم و کابل که نمیتواند تصاویر را به نمایش در آورد . پس قطعا به یک نمایشگر نیاز داریم .

این نمایشگر میتواند کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت یا موبایل باشد . این تصاویر از طریق اتصال بلوتوث سنسور اسکنر با نمایشگر ، و برنامه ی مخصوصی به نام ویژوالیزر به نمایش در می آیند .

در نتیجه میتوانید به صورت سه بعدی از جهات مختلف این تصاویر را مشاهده و تحلیل کنید .

نرم افزار گنج یاب موبایلی سیستم موبی اسکن کاملا اختصاصی برای موبی اسکن طراحی شده است.

و به صورت کاملا رایگان حین خرید سیستم در اختیار مشتری قرار میگیرد .

برنامه فلزیاب موبایلی

با داشتن یک برنامه فلزیاب موبایلی به تنهایی نمیتوانید کاری از پیش ببرید . شما در کنار سنسور اسکنر باید از این برنامه ها استفاده کنید .

این نرم افزار های مخصوص 3 بعدی برای تجزیه و تحلیل اندازه گیری های گرافیکی به طور کامل در یک تلفن هوشمند اندرویدی ادغام شده اند . و بر روی گوشی های اندروید به راحتی قابل نصب و راه اندازی هستند .

و شما را از داشتن یک کامپیوتر بزرگ و جاگیر راحت میکند . بنابراین برای تجزیه و تحلیل داده ها به کامپیوتری نیاز ندارید.

کار با برنامه فلزیاب موبایلی موبی اسکن ، که از تکنولوژی بالایی برخوردار است ، بسیار ساده است

و مثل همیشه تنها با استفاده از انگشت خود ، میتوانید تمام گرافیک های سه بعدی نمایش داده شده را بچرخانید،

زوم کنید و اندازه آن را تغییر دهید.

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .
امیدواریم از این مطلب استفاده ی مفید کرده باشید . به امید موفقیت شما همراهان گرامی .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

نسخه ی pdf مطلب :

گنج یاب موبایلی موبی اسکن MOBISCAN _خرید و فروش فلزیاب _ 09120808845

1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال