بهترین دستگاه گنج یاب

دستگاه-طلایاب-کوچک-09120808845
قیمت دستگاه طلایاب کوچک
اکتبر 14, 2022
دقیق-ترین-دستگاه-گنج-یاب-(3)
دقیق ترین دستگاه گنج یاب
اکتبر 16, 2022

بهترین دستگاه گنج یاب میتواند به راحتی هدف مدفون شده در زیر زمین را شناسایی کرده و به اپراتور اعلام کند . این فلزیاب های قوی میتوانند نوع فلز زیر زمین را نیز تشخیص دهند .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

بهترین دستگاه گنج یاب

همواره کاربران زیادی به دنبال سیستم های به روز و بهترین دستگاه گنج یاب هستند که بدون دردسر و با صرف کمترین وقت و هزینه به نتیجه ی مطلوب خود برسند .

شاید تا به حال از افراد زیادی شنیده اید که گنج یابی و دفینه یابی یک بیراهه است که سر از نا کجا آباد در می آورد . و به هر طریقی تلاش میکنند تا فرد را از ورود به این زمینه منصرف کنند .

اما آیا میدانید چرا دید اکثر افراد جامعه به این نوع امور منفی است ؟

این رفتار از اطرافیان شما کاملا طبیعی میباشد . چرا که این راه خطرات زیادی را به همراه دارد که باعث میشود اکثرا مردم به آن حتی فکر هم نکنند .

توصیه ی ما از همان ابتدا این است که اگر قدم در این مسیر نگذاشته اید از به آن فکر نکنید .

اما اگر تصمیم خود را گرفته اید سعی میکنیم چند نکته ی حیاتی در مورد ابزار و تجهیزات مورد نیاز این کار یا همان سیستم های گنج یاب را خدمتتان عرض کنیم تا با اطلاعات کافی و آگاهی کامل اقدام به شروع کنید .

سیستم های گنج یاب دستگاه های الکترونیکی هستند که از سیم پیچ های انتقال دهنده و دریافت کننده تشکیل میشوند . این سیم پیچ با ایجاد صدایی مثل بوق ، کاوشگر را از وجود فلز مدفون شده در زیر زمین مطلع میکند .

البته فراموش نکنید فلزیاب ها نمیتوانند هر چیزی را که در زمین قرار دارد پیدا کند .

برای مثال این سیستم ها در تشخیص فلزاتی مانند فولاد ضد زنگ که رسانایی الکتریکی بسیار ضعیفی دارند، مشکل دارند.

چرا که فولاد ضد زنگ دارای نفوذ پذیری مغناطیسی پایینی است ، به این معنی که سیگنالی به اندازه کافی قوی برای شناسایی تولید نمی کند.
در نتیجه با هیچ سیستمی مشخص نمیشود .

بهترین-دستگاه-گنج-یاب-(1)

بهترین-دستگاه-گنج-یاب-(1)

انواع دستگاه گنج یاب

اگر به جستجوی گنج علاقه دارید، احتمالا قبلاً انواع دستگاه گنج یاب را دیده اید. اگرچه ممکن است روشی کاملاً اثبات شده برای یافتن گنجینه های زیرزمینی ارزشمند به نظر برسد، اما این سیستم هم محدودیت هایی دارد .

سیستم های فلزیاب و گنج یاب معمولا بر اساس الکترومغناطیس کار میکنند . اگر بخواهیم به زبان ساده تر توضیح دهیم این به این معناست که دستگاه های فلزیاب با ایجاد و ساخت میدان مغناطیسی متغییر با زمان ، به امواجی که از عناصر رسانا می آید گوش میدهند .

و با این روش به راحتی متوجه وجود فلز میشوند . و اپراتور را آگاه میسازند .

گاهی کاربر ممکن است با انواع دستگاه گنج یاب رو به رو باشد که فروشنده ها و شرکت های سازنده ی آن ادعا کنند هر نوع فلزی را میتواند جست و جو کند . اما توصیه میشود دل به این تبلیغات تو خالی نبندید .

برای مثال همانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از سخت ترین فلزات که امکان شناسایی آن وجود ندارد فولاد ضد زنگ است .

دلیل که میگوییم این فلز قابل تشخیص نیست ، رسانایی الکتریکی ضعیف آن است . در نقطه ی مقابل اما ، فلزاتی مثل نقره و طلا به دلیل رسانایی بهتر ، به آسانی قابل شناسایی هستند .

در زمینه ی گنج یابی و دفینه یابی نیز معمولا با این چنین فلزات با ارزش مثل طلا سر و کار داریم .

البته مواردی مانند سنگ های قیمتی، مروارید، استخوان، الماس، کاغذ و مجسمه های سنگی نیز غیر قابل شناسایی هستند .

انواع فلزیاب

به طور کلی انواع دستگاه گنج یاب میتواند شامل سیستم های VLF و سیستم ها پالسی باشد . تفاوت این دو نیز در عمق و نقطه زنی میباشد .

معمولا پالسی ها نسبت به دستگاه های VLF ، عمق بیشتری از زمین را میتوانند کاوش کنند .
نقطه زن ها ، شعاع زن ها و ردیاب ها ، سیستم های تصویری ، لایو اسکن و ویدیو سنسور و … از دیگر مدل های سیستم های فلزیاب و گنج یاب میباشند .

بهترین-دستگاه-گنج-یاب-(1)

بهترین-دستگاه-گنج-یاب-(1)

دستگاه گنج یاب ارزان

دستگاه های فلزیاب فلزاتی که آهنی باشند و خواص مغناطیسی داشته باشند را به راحتی تشخیص میدهند .

یکی از ویژگی های بسیار مهمی که بعضی از فلزیاب ها را از یکدیگر متمایز میکند ، ویژگی تفکیک است . قاعدتا هرچه امکانات و قابلیت های سیستم گنج یاب بیشتر و بهتر باشد ، به طور مستقیم بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار خواهد بود .

پس اگر به دنبال دستگاه گنج یاب ارزان هستید و میخواهید با کمترین هزینه یک سیستم گنج یاب تهیه کنید ، نباید انتظار زیادی از سیستم خود داشته باشید .

یک گجت الکترونیکی کاملا حرفه ای ، آلیاژهای فلزی از یکدیگر تشخیص داده شده و تفکیک میشوند . با این قابلیت اپراتور با سرعت بیشتری بدون فوت وقت به نتیجه خواهد رسید .

بهترین-دستگاه-گنج-یاب-(1)

بهترین-دستگاه-گنج-یاب-(1)

خرید دستگاه گنج یاب

سیگنال دریافتی از هر جسم فلزی متفاوت است . برای مثال یک سکه ی نقره همیشه تغییر فاز بزرگتر یا میدان مغناطیسی بزرگ تری نسبت به یک جسم آلومینیومی دارد . این فرآیند یا همان تفکیک فلزات به دقت بیشتر دستگاه کمک فراوانی میکند .

بنابراین، اگر می‌خواهید از گیره‌ ها و میخ ‌ها، ضایعات فلزی ، و در کل فلزات به درد نخور دوری کنید و توجه خود را روی آهن یا طلا متمرکز کنید، نیاز به یک سیستمی دارید که از آپشن تفکیک فلزات برخوردار باشد .

در نهایت در هنگام خرید دستگاه گنج یاب اگر میخواهید برای خود یک فلزیاب خوب تهیه کنید ، از نیاز خود مطمئن شوید . اینکه چه ویژگی هایی را ترجیح میدهید ، و چه نوع فناوری را نیاز دارید ، در انتخاب شما بسیار تاثیر گذار است .

برخی فلزیاب ها برای فعالیت های تفریحی ساخته شده اند

و برخی دیگر برای یافتن طلا و سایر مواد معدنی ارزشمند ساخته شده اند.

شما باید هدف خود را مشخص کنید و بر اساس آن یک فلزیاب انتخاب کنید.

باید بدانید که میخواهید چه امکانات و قابلیت هایی داشته باشد . در این صورت میتوانید یک سیستم مناسب تهیه کنید .

پشتیبانی

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

پی دی اف pdf :

بهترین دستگاه گنج یاب 09120808845

4 دیدگاه

  1. Amirr گفت:

    سلام چطور میتونم سفارش اینترنتی داشته باشم؟

  2. Saleh گفت:

    سلام چطور میتونم قیمت نقطه زن ها تون رو بدونم?

    • nasim گفت:

      سلام به قسمت لیست قیمت محصولات مراجعه کنید .
      یا با شماره 09120808845 تماس بگیرید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال