قیمت فلزیاب حرفه ای

3Set-فلزیاب-
فلزیاب تری ست 3set
اکتبر 21, 2022
imager-16000-فلزیاب-
فلزیاب فول آپشن imager 16000 ایمیجر
اکتبر 24, 2022


قیمت فلزیاب حرفه ای میتواند در شرایط خاصی بسیار ارزان و به صرفه باشد . ولی نباید فراموش کنید که نباید کیفیت سیستم را فدای قیمت ارزان تر کنید .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

قیمت فلزیاب حرفه ای

قیمت فلزیاب حرفه ای به عوامل و متغیرهای زیادی بستگی دارد . بنابراین در هنگام تحقیق در مورد دستگاه ها توجه کنید که یک سیستم چرا باید این قیمت باشد . چه امکاناتی دارد و عملکرد آن چگونه است که بر قیمت نهایی دستگاه تأثیر می گذارد .

تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا در این باره توضیحات شفاف تری دهیم .
انواع فلزیاب ها با توجه به طیف وسیعی از ویژگی های فنی و طبقه بندی های مختلف دسته بندی میشوند .

برای مثال، با توجه به فناوری جستجو ، عمق جستجو ، فناوری دستگاه یا ابزار مورد استفاده در دسته های مختلفی قرار میگیرند .

قیمت-فلزیاب-حرفه-ای-(4)

قیمت-فلزیاب-حرفه-ای-(4)

انواع مختلفی از فلزیاب ها وجود دارد که جزییات هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت است . در تعریف کلی فلزیاب ها یک دستگاه الکترونیکی هستند که به طور ویژه برای تشخیص اجسام فلزی مدفون در زیر زمین طراحی شده اند .

این اجسام مدفون شده میتوانند گنجینه های طلا ، دفینه های باستانی که از تمدن ها و دوره های مختلف برجای مانده است که شامل فلزات با ارزش و گران بها میباشند .

دستگاه های فلزیاب بسیار متنوع هستند. بنابراین انواع مختلفی از فلزیاب ها وجود دارد که بر اساس طبقه بندی های مختلف طبقه بندی می شوند.

قیمت فلزیاب

فلزیاب ها را می توان بر اساس کاربرد آنها یا بر اساس سیستم جستجو طبقه بندی کرد . یا بر اساس تکنولوژی موجود در دستگاه دسته بندی میشوند . البته عوامل تاثیر گذار دیگری نیز وجود دارد که در بخش های بعدی به آن ها اشاره خواهیم کرد .

اما یکی از متداول ترین عوامل طبقه بندی دستگاه های فلزیاب و گنج یاب بر اساس فناوری جست و جوی دستگاه است .

یکی از محبوب ترین و معمولی ترین روش ها برای جست و جوی طلا و گنج و دفینه ، استفاده از فلزیاب است . چه در بیایان و جنگل ، یا در کوهستان و شوره زار ها و … میتوانند بهترین تجهیزات برای یافتن طلا باشند .

دستگاهی که بتواند در زمین های آلوده و پر از ذرات معدنی ، فلز با ارزشی چون طلا را در زیر زمین تشخیص داده و شناسایی کند ، میتواند جزو دستگاه های حرفه ای قوی محسوب شود .

دستگاه فلزیابی که چنین قابلیت هایی داشته باشد به طور حتم هزینه ی تهیه ی آن نیز بالا میباشد . قیمت فلزیاب حرفه ای با توجه به امکانات ، قابلیت ها ، نحوه ی عملکرد و … تعیین میشود .

اگر بخواهیم به طور مفصل تر در مورد عوامل موثر در قیمت گذاری سیستم های فلزیاب صحبت کنیم ، سیستم جست و جو از نظر فناوری مورد استفاده و ابزار های مورد استفاده برای انجام تشخیص یکی از همین عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی دستگاه فلزیاب میباشد .

مورد بعدی حداکثر عمق جست و جویی است که یک دستگاه میتواند به آن دست پیدا کند .

ابزار و متعلقات همراه دستگاه ، قطعات تکمیلی مثل سنسورها ، لوپ و سیم پیچ ها و سایر لوازم جانبی مثل تبلت و لپ تاپ نیز میتواند از موارد تاثیر گذار در این زمینه باشد .

این که سیستم مورد نظر ساخت کدام کشور ، چه شرکتی با چه برندی باشد نیز در قیمت فلزیاب حرفه ای دخالت دارد .

قیمت-فلزیاب-حرفه-ای-(4)

قیمت-فلزیاب-حرفه-ای-(4)

فلزیاب حرفه ای

یکی از انواع مختلف فلزیاب ها که این روزها بسیار متداول بوده و در موارد زیادی مورد استفاده قرار میگیرد فلزیاب های الکترومغناطیسی هستند .

این نوع از دستگاه های فلزیاب به دلیل قیمت پایین و مناسب ، پر کاربرد هستند و به راحتی قابل تهیه هستند .

نحوه ی کار با سیستم های الکترومغناطیسی بسیار ساده است و مناسب افراد آماتور و مبتدیان در زمینه ی جست و جوی طلا و کشف گنجینه های باستانی هستند .

فلزیاب ها یک دستگاه الکترونیکی هستند که با فناوری خاصی برای یافتن اجسام فلزی مدفون در زیر زمین کار می کنند.

می توان از آن برای اهداف متعددی مانند جستجوی سکه های باستانی یا گنج دفن شده یا آثار استفاده کرد و حتی برای اکتشاف طلای طبیعی یا برای شکار گنج طلایی.

همانطور که قبلا هم گفتیم یکی از محبوب ترین روش ها و آسان ترین راه حل ها برای جست و جوی طلا ، استفاده از دستگاه های فلزیاب است .

یکی از مناطقی که برای کشف طلا مناسب است بیابان ها هستند .

در بیابان ها، قطعات طلا اغلب خیلی در نقاط عمیق نیستند. در واقع، اغلب سنگ بستر در معرض دید وجود دارد که می توان آن را در بسیاری از محیط های بیابانی پیدا کرد .

بنابراین یک فلزیاب حرفه ای با حساسیت بالا نسبت به فلزات ، اغلب بهترین انتخاب برای بسیاری از مکان ها هستند .

هنگامی که با خاک های آلوده و زمین هایی مواجه میشوید که مواد معدنی بسیاری دارند ، یک فلزیاب حرفه ای لازم دارید تا با حذف ذرات بی ارزش ، بتواند به نتیجه ی مطلوب دست پیدا کند .

قیمت-فلزیاب-حرفه-ای-(4)

قیمت-فلزیاب-حرفه-ای-(4)

خرید دستگاه فلزیاب حرفه ای

در زیر توضیح خلاصه ای از نوع عملکرد سیستم پالسی میخوانید که امیدواریم شما را در شناخت نحوه ی کار این سیستم ها بهتر آشنا کند .
گفتیم که یکی از فلزیاب های معروفی که در بین کاوشگران از محبوبیت زیادی برخوردار است ، فلزیاب هایی با فناوری القای پالس هستند .

دستگاه های PI بر خلاف دستگاه های VLF ممکن است از یک سیم پیچ به عنوان فرستنده و گیرنده استفاده میکنند . یا ممکن است دو یا حتی سه سیم پیچ با هم کار کنند .

این سیستم انفجار های قدرتمند و کوتاهی از جریان را از طریق سیم پیچی ارسال میکند . هر پالس یک میدان مغناطیسی مختصر ایجاد میکند .

هنگامی که پالس به پایان می رسد، میدان مغناطیسی معکوس می شود . یک فلزیاب معمولی مبتنی بر PI حدود 100 پالس در ثانیه ارسال می کند.

اما تعداد آنها می تواند بر اساس نوع فلزیاب ، شرکت سازنده و مدل آن بسیار متفاوت باشد، از چند ده پالس در ثانیه تا بیش از هزار.

اگر فلزیاب روی یک جسم فلزی باشد، پالس یک میدان مغناطیسی مخالف در جسم ایجاد می کند. هنگامی که میدان مغناطیسی پالس فرو می ریزد و باعث ایجاد پالس بازتابی می شود، میدان مغناطیسی جسم باعث می شود زمان بیشتری طول بکشد تا پالس منعکس شده به طور کامل ناپدید شود.

با توجه به توضیحات بالا ، اگر قصد خرید دستگاه فلزیاب حرفه ای دارید ، قبل از هر چیزی بپرسید که سیستم VLF میباشد یا PI ?
پس از شناخت نوع آن و آشنایی با عملکرد ها ، میتوانید آسان تر تصمیم گیری کنید .

قیمت-فلزیاب-حرفه-ای-(4)

قیمت-فلزیاب-حرفه-ای-(4)

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .

لینک های مرتبط:

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

قیمت فلزیاب حرفه ای _ ❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال