ردیاب جیوه ای خوراک خور

x-terra-pro-فلزیاب
فلزیاب اکسترا پرو
سپتامبر 5, 2023
گنج-یاب-موبایلی
گنج یاب موبایلی موبی اسکن MOBISCAN
اکتبر 10, 2023

ردیاب جیوه ای خوراک خور ، یا ردیاب آنتنی به دسته های آنتنی گفته میشود ، که معمولا از جنس آلومینیوم و برنج ساخته میشوند .

تا انتهای مطلب امروز همراه ما باشید تا با یکی از بهترین ابزار و تجهیزات گنج یابی آشنا شوید .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

ردیاب جیوه ای خوراک خور

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی که هستید

که علاقه ی وافری به پیدا کردن گنجینه های قدیمی با ارزش که در طول تاریخ دفن و گمشده اند ، دارید؛

به طور حتم با ابزار های مخصوص این رشته آشنا هستید .

آیا تا به حال به دنبال یک سیستم ساده بوده اید که به راحتی بتوانید آن را جا به جا کنید و به هر شهری و مکانی که خواستید ببرید ؟

ما سبک ترین و دقیق ترین ردیاب جیوه ای خوراک خور را به شما معرفی میکنیم .

میدانید که ردیاب های آنتنی و خوراک خور در جست و جوی فلزات دفن شده در زیر خاک ، یکی از ابزار های بسیار کار آمد به حساب می آیند . شما میتوانید با دو دسته آنتن جیوه ای که در هر دو دست قرار میگیرد ، تا عمق 4 الی 5 متری زیر خاک را جست و جو کنید .
شعاع کاوش این ردیاب ها نیز تا حدود 500 متر بوده و با دقت بالایی که دارد ، شما را تا حد زیادی به موفقیت و پیروزی نزدیک میکند .

ردیاب-جیوه-ای-آنتنی

ردیاب-جیوه-ای-آنتنی

ردیاب جیوه ای دو آنتنی

همانطور که میتوانید در عکس ها مشاهده کنید ، این ردیاب خوراک خور ، دارای دو دسته آنتن میباشد . اما در عین حال میتوانید به صورت تکی هم از آن استفاده کنید .
به هر حال تفاوت چندانی در کارکرد ردیاب نخواهد داشت . و این مربوط به اپراتور میشود که بخواهد از جفت دسته آنتن همزمان استفاده کند و یا به صورت تکی آن ها را در دست بگیرد .

انعطاف پذیری این آنتن ها بالاست و یکی از ردیاب های فلزی پر کاربرد در زمینه ی دفینه یابی و گنج یابی به شمار میرود .
با ردیاب جیوه ای دو آنتنی که به صورت همزمان مورد استفاده قرار میگیرد ، میتوانی با دقت بالایی فلزات را شناسایی کنید . فرکانس های مختلفی که این دو آنتن ارسال و دریافت میکنند امکان تشخیص فلزات را بسیار بالا میبرد .

علاوه بر این ها ، تا حدود 5 متر به زیر زمین نفوذ کرده و در لابلای سنگ های معدنی و حتی شوره زارها ، وجود فلز را هشدار دهد .

ردیاب جیوه ای

گاهی برای برخی سوال پیش می آید که جیوه چیست و چه در نقشی در ردیاب و ردیابی ایفا میکند . جیوه در اصل یک عنصر شیمیایی است که شامل آب و نقره میشود .

این جفت دسته آنتن ها دارای مقدار قابل توجهی جیوه ، پودر جیوه و مواد اکتیو میباشند .
با وجود این عناصر درون ردیاب جیوه ای ، حوزه های مغناطیسی به راحتی توسط اپراتور تشخیص داده میشوند . به زبان ساده تر مواد اکتیو درون ردیاب جیوه ای ، جیوه را فعال کرده و جیوه باعث تشخیص فلزات در عمق خاک میشود .

همواره هدف ما ارائه ی بهترین ردیاب ها ، از نظر کیفیت ، دوام و عملکرد ، به اپراتوران و کاوشگران عزیز بوده است .
به هر حال با گذشت سالیان متمادی و تکامل علم و اطلاعات با استفاده از فلزیاب ها و میله های دازینگ dowsing ، ردیاب های امروزی با تکیه بر تجربه ی گذشتگان طراحی و تولید شده است .

ردیاب-جیوه-ای-خوراک-خور

ردیاب-جیوه-ای-خوراک-خور

ردیاب جیوه ای چگونه کار میکند؟

در حین عملیات فلزیابی ، میله های آنتن آزادانه به هر طرف میچرخند و در یک شعاع دایره وار به جست و جوی فلز میپردازند . با این چرخش اگر ذخایر معدنی ، یا گنجینه ای زیر خاک دفن باشد به راحتی قابل شناسایی خواهد بود .

ردیاب های جیوه ای از پایداری و ثبات بالایی برخوردار هستند و به طور نامنظم تاب نمیخورند . متعادل هستند و در حیهن کار با آن هغا متوجه خواهید شد که هرگز تعادل خود را از دست نمیدهند .

قطع به یقین بعد از اولین استفاده از این ردیاب جیوه ای از پایداری و تعادل آن شگفت زده خواهید شد .
در بخش قبلی نیز اشاره کردیم که هم میتوانید به صورت جفت دسته ای و هم میتوانید به صورت تک دسته ای از این ردیاب ها استفاده کنید .

در حالت تکی دسته ای ، وقتی ردیاب در دستان شما باشد به صورت دایره وار چرخ خواهد خورد و در صورت وجود فلز به شما جهت دهی خواهد کرد . برای مثال به روبه رو ، چپ ، راست و یا پشت سر اشاره خواهد کرد . و اگر هدف درست زیر پای شما قرار داشته باشد به دور خود میچرخد .

اگر بخواهید جفت دسته را نیز به دست بگیرید ، در صورت جهت دهی هر دو آنتن به یک طرف اشاره خواهند کرد .
و اگر بر روی هدف ایستاده باشید ، آنتن ها همدیگر را قیچی خواهند کرد . به همین سادگی .

ردیاب جیوه ای اصل

شاید در نگاه اول بگویید چنین ابزار ساده ای مگر میتواند شما را به یک گنجینه ی عظیم و با ارزش برساند ؟ اما ردیاب های مکانیکی جیوه ای در عین حال که ظاهری ساده دارند،
پیچیده و پر از رمز و راز می باشند .

البته باید بگوییم همه چیز در مرحله ی اول به شانس و اقبال شما بستگی دارد .
با در دست داشتن یک ردیاب جیوه ای اصل که از وجود جیوه در آن مطمئن باشید ، میتواند برای جستجوی گنج های بزرگ یا بسیار کوچک استفاده شود .

چرا که ردیاب جیوه ای خوراک خور ، در طول سالهای گذشته امتحان خود را پس داده است . و چه بسا افرادی که با همین آنتن های ساده و سبک توانسته اند به موفقیت های چشمگیری دست یابند .

طول آنتن این ردیاب ها قابل تنظیم است و با توجه به اینکه به دنبال اهداف نزدیک یا دوربرد هستید ، میتوانید طول آن ها را تنظیم کنید .
برای مثال آنتن را که کوتاه کنید میتوانید منابع جذبی را پیدا کنید که در نزدیکی قرار دارند و برای تعیین دقیق تر. یا هنگام جستجو برای اهداف دورتر، میتوانید آنتن را گسترش دهید .
و طول آن را افزایش دهید .

ردیاب-جفت-دسته-آنتن

ردیاب-جفت-دسته-آنتن

ردیاب خوراک خور طلا

ردیاب جفت دسته آنتن جیوه ای معمولا در یک الگوی دایره ای بر بالای هدف میچرخد و اپراتور را از وجود فلز آگاه میکند . اما چگونه میتواند وجود فلز را تشخیص دهد ؟

باید بگوییم که این ردیاب ها با استفاده از فلزی که به عنوان خوراک به آن ها داده میشود

به دنبال فلز مورد نظر میگردند .

در ادامه پالس الکترومغناطیسی ایجاد کرده و در اعماق زمین تغییراتی در میدان الکتریکی و مغناطیسی ایجاد می‌کنند.

این تغییرات به کمک سنسورهای حساس به فیلد الکتریکی و مغناطیسی،

تشخیص داده می‌شوند و موجب پیدا کردن محل فلز می‌گردد.

شما به عنوان اپراتور و کاوشگر میتوانید هر فلزی را به عنوان خوراک در محفظه ی مربوطه ی ردیاب ها قرار دهید . و به عنوان ردیاب خوراک خور طلا یا هر فلز دیگری از آن استفاده کنید .
محفظه ای که با پوششی پیچی جدا میشود و میتوان فلز مربوطه را درون آن قرار داد .

ردیاب-خوراک-خور-جیوه-ای-09120808845

ردیاب-خوراک-خور-جیوه-ای-09120808845

قیمت ردیاب جیوه ای خوراک خور

شاید یکی از تاثیر گذار ترین موارد در هنگام خرید فلزیاب و گنج یاب ، قیمت محصول باشد . قیمت ردیاب جیوه ای خوراک خور معمولا بسیار مناسب بوده و افراد از هر قشری میتوانند صاحب آن باشند .

مدل جدیدی از ردیاب های آنتنی که به بازار فلزیاب و گنج یاب عرضه شده است ، با قیمت 6 میلیون تومان به فروش میرسد .

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .
امیدواریم از این مطلب استفاده ی مفید کرده باشید . به امید موفقیت شما همراهان گرامی .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

نسخه ی pdf مطلب :

ردیاب جیوه ای خوراک خور _09120808845_ خرید و فروش فلزیاب و گنج یاب_❤️ _

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال