فلزیاب ایمیجر imager z30000

فلزیاب-حرفه-ای-گلد-لجند
فلزیاب گلد لجند gold legend
نوامبر 13, 2023
فلزیاب-کینگ-10
فلزیاب کینگ بتا king beta 10
نوامبر 26, 2023

فلزیاب ایمیجر imager z30000 از بهترین فلزیاب های فول دیجیتال و فول آپشن حال حاضر بازار ایران میباشد . این سیستم میتواند همزمان یک ردیاب ، یک نقطه زن و یک اسکنر فوق پیشرفته باشد .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

فلزیاب ایمیجر imager z30000

اگر قصد شروع یک ماجراجویی لذت بخش را دارید ، اول باید نحوه ی استفاده از فلزیاب و طلایاب را بدانید . اگر در استفاده از این سیستم ها تازه کار هستید و چندان تجربه و مهارتی در این زمینه ندارید . نگران نباشید . ما شما را راهنمایی خواهیم کرد .

قبل از شروع فلزیابی، مهم است که مکان‌هایی را که احتمالاً اشیاء طلا در آن‌ها یافت می‌شوند، تحقیق کنید. این می تواند شامل سایت های معدنی قدیمی، نهرها و رودخانه ها باشد.

قبل از اینکه بتوانید شناسایی را شروع کنید یکی از مواردی که در حین انتخاب سیستم فلزیاب باید به آن توجه داشته باشید ، نوع کارکرد آن و تکنولوژی به کار رفته در دستگاه است .

هنگامی که بعد از تحقیق و بررسی های لازم در مورد مکان مورد نظرتان که احتمال میدهید در آن طلا یافت شود ، مکان مربوطه تایید شد . باید به سراغ انتخاب فلزیاب بروید .

یک گنج یاب خوب باید چند فاکتور مهم را داشته باشد و خیال شما را از یک کاوش آسان و در عین حال دقیق ، راحت کند .

دستگاهی که امروز معرفی میکنیم از همان دسته از فلزیاب حرفه ای و گنج یاب های با کیفیت است که شما را از انتخابتان پشیمان نخواهد کرد . فلزیاب ایمیجر imager z30000 میتواند همزمان کار چند سیستم را برای شما انجام دهد .

در ادامه همراه ما باشید تا با ویژگی های این ردیاب ، نقطه زن و اسکنر تصویری آشنا شوید .

گنج-یاب-ایمیجر-Z30000

گنج-یاب-ایمیجر-Z30000

ویژگی های گنج یاب ایمیجر imager z30000

  • شعاع کاوش:۱۳۰۰ متر با سیستم آنتنی فلزیاب ایمیجر ۱۶۰۰ فول آپشن
  • عمق کاوش:۱۵ متر با سیستم ردیاب الکتریکال جیوه ای
  • عمق اسکن:۱۵ متر با سیستم سنسور
  • عمق کاوش باسیستم متال دتکتور :۷ متر با استفاده از گراند بالانس دیجیتال
  • مجهز به سنسور (سوپر سنسور قابل خرید بصورت جداگانه)
  • گارانتی۲ سال دفترچه راهنما کیف و بند حمل و نقل آسان شارژر
  • دارای لوپ ۳۶
  • دارای لوپ سنسور Pinpointer جهت نقطه زنی دقیق
  • شناسائی اشیاء کوچک در عمق
  • دارای نرم افزار Gexuvery جهت داشتن چندین تصویر همزمان
  • سیستم تفکیک فلزات
  • دارای لپ تاپ و دستگاه کنترل کانال دوگانه
  • دارای باطری ۱۲ ولت با عمر ۸ ساعت مداوم

گنج یاب فول آپشن ایمیجر imager z30000

گرچه داشتن یک دستگاه فلزیاب حرفه ای تاثیر زیادی در نتیجه ی کار خواهد داشت اما چند نکته ی کوتاه را فراموش نکنید .

از حساس ترین مراحل کاوشگری ، تنظیم دقیق دستگاه فلزیاب و سنس درست آن با زمین است . هنگام استفاده از فلزیاب طلا، مهم است که از تکنیک های مناسب برای به حداکثر رساندن شانس خود برای یافتن اجسام طلا استفاده کنید.

باید لوپ و دسته را در یک الگوی درست و مسیر مشخصی حرکت دهید . و به ریز ترین سیگنال ها نیز توجه کافی نشان دهید .

برای به حداکثر رساندن شانس خود برای یافتن اشیاء طلا، مهم است که متمرکز و صبور باشید . لوپ و دسته را به آرامی حرکت دهید و با دقت به سیگنال‌ها، حتی سیگنال‌های ضعیف گوش دهید. سعی کنید تا جایی که ممکن است زمین را بدون از دست دادن هیچ منطقه ای بپوشانید.

دستگاه گنج یاب ایمجر Z30000  میتواند جزو فلزیاب های فول آپشن تازه وارد به بازار فلزیاب ها باشد . که در مدت کمی که وارد بازار شده است ، توانسته نظر بسیاری از کاوشگران و اپراتوران مجرب را به خود جلب کند .

این دستگاه دارای 3 لوپ در سایز های 35 ، 50 و کیت کابل یک در یک یونیورسال میباشد . یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه طلایاب حرفه ای ، اتوبالانس بودن آن است .

دیگر نیازی نیست نگران بالانس دقیق لوپ ها با زمین باشید . چرا که این دستگاه فلزیاب خود به صورت اتومات بالانس خواهد شد .

گنج یاب ایمیجر Z30000

گنج یاب ایمیجر Z30000

عمق نفوذ گنج یاب ایمیجر

عمق نفوذ این نقطه زن با لوپ 35 ، 1 متر تا 1 متر و 20 سانتی متر است . با لوپ 50 تا 1 متر و 80 سانت و با کیت یک در یک میتواند تا عمق 3 الی 3 و نیم متری نفوذ داشته باشد .

حذف ذرات در فلزیاب ایمیجر

شاید یکی از دغدغه های اصلی در مورد فلزیاب ها ، شناسایی ذرات و آلودگی ها به عنوان فلزات با ارزش باشد . خوشبختانه باید بگوییم این مورد هم در گنج یاب حرفه ای ایمیجر حل شده است . چرا که 100 درصد ذرات را حذف کرده و جای نگرانی برای اپراتور نمیماند .

درصد خطا در فلزیاب ایمیجر Z30000 صفر بوده و میتواند فلزات را به صورت رنگ بندی تفکیک کند . قابلیت شناسایی تمام فلزات را دارد . و برای اطمینان از اینکه فلز شناسایی شده طلا است یا فلزات دیگر ، یک مود اختصاصی برای طلا روی آن تعبیه شده است .

و اپراتور میتواند با استفاده از مود جاست گلد ، از طلا بودن فلز اطمینان حاصل کند .

خرید گنج یاب ایمیجر زد سی هزار

انتخاب و خرید یک سیستم خوب برای شروع عملیات فلزیابی و کار حساسی است . اما با وجود سیستمی مثل  فلزیاب ایمیجر imager z30000 کار راحت شده است .

برای دیدن دستگاه از نزدیک و تست آن میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در شرکت حضور یابید . خرید گنج یاب ایمیجر زد سی هزار ، میتواند یک انتخاب هوشمندانه و به صرفه باشد .

چرا که شما با داشتن این دستگاه همزمان یک ردیاب حرفه ای ، یک نقطه زن با 3 لوپ متفاوت ، یک سنسور ایستاده و عموی برای تصویر برداری و اسکن زیر خاک و علاوه بر آن یک سنسور خوابیده یا لایو سنسور خواهید داشت .

برای لذت بیشتر از خریدتان ، ما یک پین پوینتر کوچک یا فلزیاب دستی کوچک نیز به شما هدیه خواهیم دادید .

میتوانید از طریق واتساپ یا تلفن ، هماهنگی های لازم را با کارشناسان مربوطه انجام دهید .

فلزیاب-ایمیجر-Z30000

فلزیاب-ایمیجر-Z30000

قیمت گنج یاب ایمیجر imager

از موارد چالش برانگیز تمام مشتریان در حین خرید ،  قیمت فلزیاب است . با توجه به قابلیت های بالا ، کیفیت قابل قبول ، تعداد لوازم جانبی ، 3 کاره بودن آن، متعلقات و … مبلغ تعیین شده برای قیمت گنج یاب ایمیجر imager بسیار منصفانه است .

چرا که تنها با 120 میلیون تومن ، میتوانید یک دستگاه فول آپشن و فول دیجیتال برای شناسایی بالغ بر 16 نوع فلز را د راختیار خواهید داشت .

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .
امیدواریم از این مطلب استفاده ی مفید کرده باشید . به امید موفقیت شما همراهان گرامی .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

نسخه ی pdf مطلب :

فلزیاب ایمیجر imager z30000 _ خرید و فروش فلزیاب _ 09120808845

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال