قیمت دستگاه طلایاب کوچک

BHP-Force-فلزیاب
فلزیاب BHP force بی اچ پی فورس
اکتبر 13, 2022
بهترین-دستگاه-گنج-یاب-(1)
بهترین دستگاه گنج یاب
اکتبر 15, 2022

قیمت دستگاه طلایاب کوچک با توجه به عوامل مختلفی تعیین میشود که تلاش کردیم در این مطلب این عوامل را خلاصه وار عنوان کنیم . بهتر است این مطلب را از دست ندهید .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

قیمت دستگاه طلایاب کوچک

اجسام فلزی زیادی از زمان قدیم و از دورانی که افراد میزیسته اند بر روی زمین جا مانده است . اما به نظر شما تمام این اجسام قدیمی توسط نسل امروزی پیدا میشود ؟ طبیعتا خیر .
حتی اجسام جا مانده ی بعد از ما نیز برای نسل های آینده باقی خواهد ماند اما همگی زیر خاک دفن میشود و شاید هرگز به دست کسی در آیندگان نرسد .
اما با استفاده از تجهیزات فلزیابی و گنج یابی امکان این اتفاق بالا میرود .

فلزیاب ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند .

اما هر چه به جلو میرویم افراد به دنبال دستگاه طلایاب کوچک و گنج یاب کوچک جمع و جور ، فلزیاب کوچک و سبک ، فلزیاب کم حجم و … هستند .
این روزها بیش از پیش شاهد جست و جوی عبارت قیمت دستگاه طلایاب کوچک و سیستم های فلزیاب کوچک و کم حجم ، توسط کاربران هستیم .

امروز تصمیم داریم توضیحات مختصری در این باره دهیم که چرا این روزها افراد به دنبال ، دستگاه فلزیابی هستند که حجم کمتری داشته باشد و سبک وزن باشد .

گاهی حتی شاهد بوده ایم که افراد به دنبال نرم افزار های گنج یابی هستند که بر روی گوشی موبایل خود نصب کنند و گنج یابی کنند . چرا که میخواهند بدون دردسر حمل و جابجایی دستگاه و از ساده ترین راه ها به هدف خود برسند .
در سال های اخیر نرم افزار ها و اپلیکیشن های اندرویدی زیادی طراحی و ساخته شده اند .

که برای پیدا کردن فلز مناسب است ، اما  هیچ یک از این اپلیکیشن ها مناسب گنج یابی نیستند .

و البته طلا را چندان تشخیص نمیدهند . بنابراین نمیتوان چندان روی این برنامه ها حساب باز کرد .

قیمت طلایاب کوچک

قیمت دستگاه طلایاب کوچک یا همان اسکنر های تصویری که از طریق نرم افزار و کابل های مخصوصی  به گوشی موبایل متصل میشوند میتواند از 15 میلیون تومن شروع شود .

و تا قیمت های بسیار بالاتر ادامه داشته باشد . ارزان ترین طلایاب کوچک یا سنسور تصویری ، سنور جی پی آر میباشد که با 15 میلیون تومان میتوانید آن را تهیه کنید .

این برنامه های اندرویدی فقط میتوانند به آهن واکنش نشان دهند آن هم در حد 5 تا 15 سانتی متری گوشی موبایل که به واسطه ماژول ژیروسکوب در گوشی این کار را می کند .

فراموش نکنید این نوع نرم افزارها و برنامه های گنج یاب موبایلی به هیچ عنوان مناسب کار پیدا کردن گنج نیست .

در اصل برای تفریح و سرگرمی طراحی شده اند .

کوچک و سبک بودن دستگاه فلزیاب یکی از پوئن های مثبت آن میباشد و یکی از عوامل محبوبیت سیستم محسوب میشود . به همین دلیل ممکن است یکی از عوامل اثر گذار قیمت دستگاه طلایاب کوچک باشد .

در تعریف کلی طلایاب به دستگاه های فلزیابی گفته میشوند که میتوانند فلزات را از یکدیگر تفکیک کرده و تشخیص دهند . یکی از فلزاتی که فرکانس بسیار بالایی دارد ، همان طلا است .

در گنج یابی طلای قدیم با طلاهای جدید متفاوت میباشند . اما برای دستگاه هایی که دارای آپشن تفکیک هستند ، این تفاوت از بین میرود . یعنی سیستمی که بتواند فلزات را از یکدیگر تفکیک یا جدا کند و تشخیص دهد ، به راحتی میتواند طلا را نیز تشخیص دهد .

در نتیجه میتوان گفت که یک سیستم قابل قبول و مناسب برای گنج یابی میباشد .
فلزیاب های کوچک و سبکی وجود دارند که به شکل عصای پیاده روی هستند .

این مدل سیستم ها به حمل و نقل آسان معروف هستند . این سیستم ها معمولا با رادیوی FM یک تلفن هوشمند به عنوان کنترل کننده ی فلزیاب عمل میکند و با نمودارهای سه بعدی کاوشگر و اپراتور را راهنمایی میکند .

دستگاه های طلایاب کوچک معمولا از باتری های استاندارد استفاده می کنند . باتریهای AA که همه جا موجود می باشند . در هنگام کار با این نوع سیستم ها نیازی به کامپیوتر یا لپ تاپ نیست .

 

طلایاب کوچک

طلایاب کوچک

دستگاه طلایاب ارزان

در تعریف کلی فلزیاب دستگاهی است که میتواند فلز مورد نظر را شناسایی کند .

اما نمیتواند با ارزش بودن یا بی ارزش بودن آن را از یکدیگر تشخیص دهد . این در حالی است که دستگاه طلایاب ارزان یا گنج یاب این ویژگی را دارد . یعنی علاوه بر شناسایی فلز زیر خاک میتواند تشخیص دهد که فلز با ارزش است یا بی ارزش .

این نوع سیستم ها معمولا از قبل برنامه ریزی شده اند و به اصطلاح آماده به کار میباشند .

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم ، دستگاه های طلایاب مانند عصای پیاده روی هستند . و طوری طراحی شده اند که میتوانید طول و ارتفاع این چوب دستی را تنظیم کنید . و در حد و اندازه ای که راحت هستید آن را قرار دهید .

این دستگاه دارای مکانیسم تلسکوپی بوده و با رادیو FM کار میکند .
معمولا افراد بدون در نظر گرفتن کیفیت و کارایی دستگاه فلزیاب یا طلایاب ،

به دنبال دستگاه طلایاب ارزان هستند .

اما هرگز نباید کیفیت را فدای قیمت ارزان یک محصول کرد . چرا که در هر صورت شما قرار است مبلغی را بپردازید .

پس بهتر است انتخاب درستی داشته باشید تا از پرداخت همان مبلغ کم هم پشیمان نشوید .

بنابراین اگر قصد خرید طلایاب دارید ، با چشم باز انتخاب کنید و به سراغ سیستم هایی با عملکرد درست بروید .

طلایاب کوچک ارزان

هر شرکت و سازنده ای که در زمینه ی طراحی و ساخت فلزیاب ها فعالیت میکند همواره در تلاش است که به تولید بهترین سیستم ها برند خود را در بین افراد محبوب تر از پیش کند .

و هر بار سعی میکند تا با رفع نواقص و مشکلات قبلی دستگاه ها با استفاده از ابزار و نرم افزارهای مختلف ، آن ها را بهتر از قبل کنند .
همانطور که گفتیم طلایاب دستگاهی است که از قسمت های مختلف چون میله ، جعبه کنترل ، آنتن و .. تشکیل میشود .

فلزات پنهان شده در زیر خاک توسط آنتن دستگاه ردیاب شناسایی می شود .

جعبه کنترل دستگاه شامل سیستم مدارات ، باتری می باشد . دستگاه های ردیاب فلزات گرانبها که امروزه در بازار موجود هستند مجهز به گوشی برای دریافت فرکانس بهتر موقعیت قرارگیری فلز مورد نظر و صفحه نمایش می باشند .

دستگاه-طلایاب-کوچک-09120808845

دستگاه-طلایاب-کوچک-09120808845

طلایاب ارزان کوچک

شاید عبارت طلایاب ارزان کوچک در ابتدا وسوسه انگیز باشد و شما را جذب کند اما قبل از قیمت و هزینه ی دستگاه طلایاب بهتر است به کارایی آن فکر کنید و عملکرد سیستم را در نظر بگیرید .

طلایاب خوب باید بتواند به راحتی بدون خطا با زمین تعادل برقرار کند و بالانس شود.
به طور کلی در یک دستگاه طلایاب سه نوع تعادل با زمین وجود دارد .

یعنی میتوان به سه روش بالانس دستی زمین ، بالانس خودکار و اتوماتیک زمین و ردیابی تعادل زمین ، کار کاوش را انجام داد .

در بالانس دستی ، به طوری که حداقل مقدار سیگنال زمین شنیده شود ، تنظیم دستی انجام میشود .

روش اتوماتیک آشکارساز به طور خودکار بهترین تنظیم تعادل زمین را تعیین میکند که البته این روش سریع تر ، ساده تر و دقیق تر از تراز دستی زمین است .

در ردیابی تعادل نیز گنجیاب به طور مداوم تنظیم تعادل زمین را هنگام تشخیص تنظیم میکند این اطمینان را می دهد که تنظیم تعادل زمین همیشه درست است.

دستگاه طلایاب کوچک

یکی از چالش های بزرگ این روزها بین کاوشگران حمل و نقل راحت سیستم فلزیاب است .

دستگاه طلایاب کوچک به دلیل حجم و سایز کوچک و قابلیت حمل آسان طرفداران زیادی دارد و طلایاب کوچک جمع و جور تبدیل به عبارت های پر تکرار در این روزها شده است .

شاید تصور کنید که اگر کسی بخواهد یک گنجینه ی با ارزش قدیمی و بار حرفه ای پیدا کند ، پس میتواند جور تمام سختی ها را به دوش بکشد .

اما فراموش نکنید اگر یک کاوش گر حرفه ای نیستید و اصطلاحا آماتور هستید نباید توقع داشته باشید به راحتی بتوانید یک سیستم فلزیاب تهیه کرده و به دل کار بزنید . بهتر است به خوبی تمرین کنید و آزمون و خطا انجام دهید .

بهترین دستگاه طلایاب کوچک سنسور های اسکنر و گنج یاب تصویری میباشد . چرا که شبیه استوانه های لوله ای هستند و کیف مخصوص دارند و به راحتی میتوان آن را حمل و نقل کرد .

این سنسور ها و اسکنر ها حرفه ای و گران قیمت هستند اما اگر دستگاه ساده و کم حجم تری میخواهید میتوانید از ردیاب های تک دسته آنتن و جفت دسته آنتن یا شاقول ها استفاده کنید .

پشتیبانی

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .

 به امید موفقیت شما همراهان گرامی .

با لینک زیر این امکان را دارید که این مقاله را به راحتی دانلود کنید و در سیستم یا گوشی تلفن همراه خودتان داشته باشید .

قیمت دستگاه طلایاب کوچک _ 💰 ارزان و به صرفه 💰 09120808845

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ،

گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ،
دستگاه گنج یاب تصویری

 

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال