لوپ فلزیاب disk 25

Disk-45-لوپ-فلزیاب-
دیسک و لوپ فلزیاب disk 45
اکتبر 1, 2022
خرید-فلزیاب-حرفه-ای-ارزان-قیمت-(2)
خرید فلزیاب حرفه ای ارزان قیمت
اکتبر 3, 2022

لوپ فلزیاب disk 25 نیز یکی دیگر از لوپ های پر استفاده ی این روزهاست که باعث میشود شما بخش کمتری در ابعاد کمتری از زمین را جست و جو کنید .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

اگرچه در بخش های قبلی در مورد انواع فلزیاب ها و گنج یاب ها مطالب مفیدی را ارائه دادیم و با انواع آن آشنا شدید . اما ترجیح میدم معرفی محصول امروز را با اشاره به عملکرد فلزیاب ها شروع کنیم .
همانطور که میدانید اکثر فلزیاب ها از فناوری بسیار کم فرکانسی استفاده می کنند که به نام VLF نیز شناخته می شود . این فناوری از دو سیم پیچ استفاده می کند که یک میدان الکترومغناطیسی ایجاد می کند .
این انرژی یا میدان الکترومغناطیسی زمانی وجود یک جسمی را زیر زمین تشخیص میدهد که یک رسانای الکتریسیته در آن منطقه وجود داشته باشد .
این زمانی است که آشکارساز هشدار می دهد که یک جسم فلزی را پیدا کرده است .
اجسام باید نسبتاً نزدیک به سطح باشند تا توسط گنج یاب های ارزان قیمت شناسایی شوند .

فلزیاب‌ های پیشرفته ‌تر، اشیا را در عمق بیشتری پیدا می ‌کنند . طلایاب های پیشرفته همچنین می توانند اطلاعاتی در مورد انواع فلزات زیر سطح ارائه دهند .

Disk25-لوپ-فلزیاب

Disk25-لوپ-فلزیاب

لوپ فلزیاب disk 25

قابل استفاده در محیط های باز
قابلیت اتصال به دستگاه های پالسی
مناسب برای کاوش در دیواره ها

قابلیت لوپ فلزیاب به این صورت است که یک میدان مغناطیسی تولید می کند و اهداف فلزی را در محیط اطراف دنبال می کند به ترتیب که لوپ با دستگاه مرکزی هماهنگ شده و با توجه به فرمان هسته مرکزی دستگاه به اکتشاف اجسام می پردازد، این اتصال توسط یک کابل بین لوپ و دستگاه فلزیاب انجام می گیرد و اندازه و عمق میدان مغناطیسی به شکل و اندازه کویل جستجو در فلزیاب بستگی دارد و همینطور سایز و اندازه لوپ به توان دستگاه فلزیاب بستگی دارد .

این دستگاه شامل 18 ماه گارانتی بوده و کاوشگران میتوانند پس از خرید ، از 5 سال خدمات پس از فروش آن بهره مند شوند .
علاقه مندان به کاوشگری و گنج یابی در هنگام خرید دستگاه ، میتوانند از خدمات آموزش کاملا رایگان شرکت استفاده کرده و از یک اپراتور آماتور ، به یک اپراتور کاملا حرفه ای تبدیل شوند .

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

امیدواریم از این مطلب استفاده ی مفید کرده باشید و توانسته باشیم اطلاعات خوبی را در اختیارتان قرار داده باشیم . به امید موفقیت شما همراهان گرامی .

لوپ فلزیاب disk 25 _ فروش لوپ دیسک کویل فلزیاب _ 09120808845

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال