گنج یاب رادیون 2020 RADION

گنج-یاب-حرفه-ای-09120808845
فلزیاب تصویری حرفه ای
اکتبر 29, 2023
فلزیاب-حرفه-ای-گلد-لجند
فلزیاب گلد لجند gold legend
نوامبر 13, 2023

گنج یاب رادیون 2020 RADION یک فلزیاب حرفه ای است که میتواند همزمان برای شما کار یک ردیاب ، نقطه زن ، حفره یاب و اسکنر را انجام دهد . میتوان ادعا کرد که این دستگاه فول آپشن و فول دیجیتال ، نمونه ی جدید دستگاه گنج یاب shark33000 شارک 33000 میباشد .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

گنج یاب رادیون 2020 RADION

اگر به دنبال یک دستگاه فلزیابی هستید که بتواند همزمان برای شما چند کار انجام دهد ،  و دست راست شما در کاوشگری باشد ، گنج یاب رادیون 2020 RADION پیشنهاد بسیار حساب شده ای است . یکی از بهترین سیستم ها برای تشخیص فلزات و اجسام ساخته شده از فلز ، که در زیر خاک دفن شده اند .

برای اینکه درک بهتری از نحوه عملکرد یک دستگاه ردیاب داشته باشید ، بهتر است این بخش را به طور کامل مطالعه کنید .

در بازار فلزیاب ها ، انواع مختلف ردیاب از جایگاه ویژه ای برخوردار میباشد . و شاید اغلب اپراتوران با تجربه ، در مرحله ی اول عملیات از یک ردیاب خوب استفاده کنند .

این سیستم ها یک میدان الکترومغناطیسی را ایجاد و به زمین منتقل میکنند . این انرژی و پالس ارسالی ، در مسیر برگشت میتواند اطلاعات زیادی با خود به همراه داشته باشد . پس از تجزیه و تحلیل سیگنال برگشتی میتوان فهمید آیا فلز با ارزشی در زیر خاک وجود دارد یا خیر .

این حلقه های جریان الکتریکی که توسط فلزیاب ارسال و دریافت میشود ، به عنوان نوعی جریان های گردابی شناخته میشوند . و اپراتور را از بودن فلزات با خبر میکند .

radion2020گنجیاب

radion2020گنجیاب

ویژگی های فلزیاب رادیون 2020

از مشخصات و امکانات منحصر به فرد دستگاه فلزیاب رادیون 2020 میتوان به چند مورد اشاره نمود :

  • کار در شرایط آب و هوایی مختلف و گوناگون خاک
  • قابلیت حذف فلزات بی ارزش و نادیده گرفتن آن ها
  • دارای تصویر گیری ۳ بعدی از اهداف
  • نشان دادن عمق به صورت عددی و نیز دارای لایو اسکن
  • تفکیک فلزات با حساسیت بالا نسبت به فلز طلا
  • ۱۰ فیلتر اتومات همزمان و ردیفی
  • دارای صفحه نمایشگر رنگی کم مصرف
  • دارای ولوم صدا به صورت تاچ پد
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان
  • کاوش در عمق ۲۰ متری
  • دارای چراغ شب و حالت مصرف بهینه
  • تصویر گیری سه بعدی و ارسال به لپ تاپ و موبایل با برد ۵۰۰ متر
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان
  • مصرف باتری تا ۸ ساعت کار مداوم از دستگاه

مشخصات اسکنر رادیون 2020

گنج یاب رادیون 2020 RADION یکی از بهترین سیتم های موجود در بازار فروش فلزیاب میباشد . کمتر کسی است که به دنبال یک دستگاه حرفه ای باشد و نام این دستگاه را نشنیده باشد .

سنسورهای گنج یاب رادیون 2020 سنسورهای LI 1000 آمریکا میباشد . که به شرط تست در خاک تحویل مشتریان محترم داده میشود . شما میتوانید برای اطمینان از اورجینال بودن سنسورها ، کد استعلام و پیگیری از شرکت سازنده را از فروشنده دریافت کنید .

این سیستم از یک سنسور اسکنر عمودی و یک سنسور خوابیده تشکیل شده است . سنسور استفاده شده در این پکیج 16 سنسوره و فول میباشد که قابلیت ارتقا و اضافه کردن سنسورها در آن تعبیه شده است .

البته که با داشتن یک سنسور عمودی 16 سنسوره میتوانید در 8 تا 12 متری زیر زمین کاوش کنید . اما اگر تمایل داشته باشید میتوانید تعداد محور این سنسورها را افزایش بدهید . تا به عمق های بالاتری نیز نفوذ داشته باشید .

علاوه بر آن عمق مفید سنسورخوابیده یا همان لایو اسکن موجود در پکیج رادیون 2020 ، میتواند تا عمق 10 متری نفوذ کرده و اپراتور را از وجود فلز با خبر سازد .

سنسور لایو خوابیده دارای 4 سنسور میباشد . که میتواند از 2 سنسور تا 16 سنسور متغیر باشد .

تمامی سنسورها ضد آب و با کیفیت بالا هستند که میتوانند تصاویر سه بعدی را اسکن و در اختیار اپراتور قرار دهند .

ردیاب حرفه ای رادیون 2020

یکی از مطلوب ترین ابزار و تجهیزات در میان جویندگان طلا و گنجینه ، گنج یاب سخنگوی رادیون 2020 است . بله درست است . این ردیاب حرفه ای سخنگو بوده و به صورت خودکار و اتومات بالانس میشود . و دیگر نیازی به انجام تنظیمات پیچیده نیست . کافیست هرچیزی که میخواهید از ردیاب بخواهید تا تکنولوژی حرفه ای ردیاب آن را در اختیار شما قرار دهد .

از زمان روشن شدن دستگاه میتوانید به راحتی تعیین تمام تنظیمات را به خود دستگاه بسپارید .

علاوه بر این ها ردیاب دارای یک صفحه ی نمایشگر میباشد که به صورت تاچ و لمسی بوده و نیازی به کلنجار رفتن با دکمه ها ندارید .

اگر از آن دسته از افرادی هستید که گنج را فقط طلا نمیدانید و میخواهید فلزاتی غیر از طلا را پیدا کنید ، این سیستم بهترین انتخاب برای شماست . چرا که ردیاب حرفه ای رادیون 2020 دارای مودهای مختلف برای پیدا کردن 16 نوع فلز ، از جمله طلا ، برنز ، نقره ، مس ، نیکل ، منیزیم ، لیتیوم ، قلع ، تیتانیوم و… میباشد .

با استفاه از تکنولوژی پیشرفته به کار رفته در ردیاب رادیون ،می توان فلز های مورد نظر را به راحتی شناسایی کرد .

این ردیاب عالی قابلیت تنظیمات فرکانس به صورت دستی و اتومات دارد . که در صورت تمایل میتوانید از حالت اتومات آن را خارج کرده و به صورت دستی تنظیمات مورد نیاز خود را پیکربندی کنید .

ردیاب-اسکنر-رادیون2020

ردیاب-اسکنر-رادیون2020

قدرت شعاع زنی رادیون 2020

داشتن برد مفید در یک ردیاب ، همیشه حرف اول را میزند . شعاع زنی در دستگاه رادیون 2020 تا 2,850  متر میباشد که رقم بسیار شگفت انگیزی است .

اگر تجربه ی کار با ردیاب های مختلف را داشته باشید ، قطعا متوجه برد عالی این سیستم خواهید شد . علاوه بر شعاع بالایی که دارد ، میتواند در محدوده ی عمق 12 الی 15 متر در زیر خاک نفوذ داشته باشد .

بنابراین با چنین اعداد شگفت انگیزی ، هیچ فلزی در محدوده ی دو و نیم کیلومتری شما ، از زیر دستتان در نخواهد رفت . خیالتان راحت .

بهترین دستگاه اسکنر گنج یاب

امروز با معرفی این سیستم حرفه ای ، مطمئنا اگر به دنبال بهترین دستگاه اسکنر گنج یاب باشید ، باید متوجه شده باشید که گنج یاب تصویری رادیون 2020 انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود .

شکل ظاهری ردیاب و اسکنر رادیون 2020 شکیل و کاربردی است . بسیار سبک و قابل حمل آسان است . جعبه ردیاب نشکن و از بهترین نوع فایبر گلاس ساخته شده است .

دسته ها نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به راحتی به سنسور متصل میشوند .

باطری مورد استفاده در این دستگاه طلایاب حرفه ای میتواند تا 8 ساعت کار مداوم پاسخگو باشد .

با توجه به توضیحات بالا ، امیدواریم شما کاربران محترم را در انتخاب هوشمندانه راهنمایی کرده باشیم .

فراموش نکنید که این محصول دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش میباشد . آموزش آن به صورت کاملا رایگان توسط بهترین مهندسان و کارشناسان شرکت انجام میشود . و زمان آموزش کاملا بستگی به مشتری دارد که این آموزش ها را در چه مدتی فرا بگیرد .

مطمئن باشید کارشناس مربوطه موظف خواهد بود تا یادگیری کامل خریدار ، آموزش را ادامه دهد . علاوه بر آن کلیپ ها و ویدیوهای آموزشی نیز در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت .

radion2020

radion2020

تست فلزیاب توسط مشتری

تست دستگاه گنج یاب رادیون 2020 توسط خود مشتری و در خاک و زمین و چال واقعی انجام میگیرد . و مشتری در صورت داشتن تمایل میتواند به راحتی با آن کار کرده و سپس اقدام به انتخاب و خریداری کند .

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .
امیدواریم از این مطلب استفاده ی مفید کرده باشید . به امید موفقیت شما همراهان گرامی .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

نسخه ی pdf مطلب :

گنج یاب رادیون 2020 RADION – فلزیاب صبا 09120808845

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال