فلزیاب آنفیبیو Anfibio

فلزیاب گرت ای تی گلد
فلزیاب ای تی گلد at gold
ژوئن 27, 2023
فلزیاب نقطه زن ریسر
فلزیاب نقطه زن ریسر racer
جولای 2, 2023

فلزیاب آنفیبیو Anfibio ساخت شرکت نوکتا ماکرو ترکیه است . این سیستم دارای  برد مفید دو متر و دقت بالایی بوده و  دارای تفکیک عدد و بوقی میباشد .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

فلزیاب آنفیبیو Anfibio

میزان عمق گنج یاب انفیبیو به واسطه چند فرکانس بودن آن افزایش پیدا کرده است. گنج یاب آنفیبیو توانسته است که نظر کاوشگران طلای حرفه‌ای و آماتور را به خود جلب کند .

این موضوع نیز به این علت است که گنج یاب انفیبیو دارای موودهای اتوماتیک ساده  و تنظیمات پیشرفته می‌باشد .

شما با این فلزیاب در هر فضایی می‌توانید به دنبال پیدا کردن طلا و دیگر فلزات با ارزش باشید. از طرفی این دستگاه در مقابل رطوبت و آب نیز مقاوم است. این موضوع باعث می‌‍شود که شما برای محل کاوش انتخاب‌های بسیار بیشتری داشته باشید.

شما با گنج یاب انفیبیو می‌توانید طلای کوچک مانند سکه و انگشتر را نیز به سادگی پیدا کنید. چرا که این فلزیاب یک نقطه زن بسیار خوب نیز می‌ باشد .

یک نقطه زن از نوع فرکانس VLF و ساخت شرکت نوکتا ماکرو ترکیه می باشد. خاصیت ضد آب و ضد باران دارد و به راحتی می توان از آن در محیط های خیس و مرطوب استفاده کرد. قدرت بالایی به نسبت سایر هم رده های ضد آب خود دارد.

آنفیبیو 09120808845

آنفیبیو 09120808845

بالانس زمین اتوماتیک و دستی فلزیاب آنفیبیو

به صورت کلی پیدا کردن طلای خالص کار سختی است و معمولا طلا در کنار فلزات بی ارزش و یا خاکی با مواد معدنی بالا وجود دارد.

در این زمان است که بالانس زمین به شما کمک می‌کند که شما بتوانید به طلا دسترسی داشته باشید . اگر شما یک اپراتور تازه کار باشید می‌ توانید از قابلیت بالانس زمین به صورت اتوماتیک استفاده کنید .

و اگر شما یک اپراتور حرفه‌ای باشید، تنظیمات دستی بالانس زمین آن می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

قدرت تفکیک فلزات در فلزیاب آنفیبیو

زمانی که شما به دنبال کاوش طلا و دیگر فلزات با ارزش می‌باشید، باید از سیستم کاهش نویز استفاده کنید.

در غیر این صورت ممکن است که دستگاه شما در هر چند متر به شما سیگنال یافتن طلا بدهد. اگر شما حساسیت دستگاه خود را نیز بسیار افزایش دهید، کاوش طلای شما سخت‌تر خواهد شد.

در این زمان سیستم تفکیک فلزات و همچنین کاهش نویز به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

دارای تکنولوژی EUD

اگر شما بخواهید طلایی که کاوشگران طلای قبلی شما پیدا نکرده‌اند پیدا کنید، نیاز به این تکنولوژی خواهید داشت. دقت داشته باشید که زمانی طلا برای مدت بسیار زیاد در خاک بماند رنگ آن و برخی از ویژگی‌های سطحی آن تغییر خواهد کرد.

با توجه به این نکته حفاری و یا مراحل اولیه کاوش ، آن بسیار سخت خواهد شد. اما فلزیاب انفیبیو برای افزایش دقت خود از تکنولوژی EUD  استفاده کرده است.

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .

نسخه ی pdf :

فلزیاب آنفیبیو Anfibio – فلزیاب صبا 09120808845

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال