فلزیاب دستی پین پوینتر

قیمت-دستگاه-گنج-یاب-(4)
قیمت دستگاه گنج یاب
فوریه 5, 2023
طلایاب-حرفه-ای-ارزان-09120808845
طلایاب
فوریه 21, 2023


فلزیاب دستی پین پوینتر یک فلزیاب دستی کوچک است که مناسب سکه یابی در اعماق کم و بازرسی بدنی و چکاب های امنیتی میباشد . در این بخش به معرفی سیستم های کوچک گنج یابی و پین پوینتر ها خواهیم پرداخت .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

در زیر کلیپ کوتاهی از نحوه ی استفاده از این سیستم را مشاهده میکنید .

این روزها مدل های زیادی از فلزیاب ها وجود دارد که در بازار عرضه میشوند . فلزیاب هایی که در بازار ایران وجود دارد برخی وارداتی و خارجی هستند که از طریق افراد با تجربه وارد کشور میشوند و یا مونتاژ شده در داخل هستند . اگر میخواهید فلزیاب بخرید قبل از هر چیزی بهتر است با مشورت با افراد با تجربه در این زمینه که قبلا از این سیستم ها استفاده کرده اند ، تلاش کنید که اطلاعاتتان را در خصوص سیستم مورد نظرتان بیشتر کنید .
باید بدانید که فلزیاب مورد نظر چگونه کار میکند و چه قابلیت هایی دارد . و بدانید که برای چه موردی قرار است فلزیاب بخرید و از آن استفاده کنید .
یکی از فلزیاب های حرفه ای که یک فلزیاب دستی کوچک  و گنج یاب کوچک دستی محسوب میشود ، دستگاه فلزیاب پین پوینتر پالس دایو است که به آن ها فلزیاب دستی ، فلزیاب راکتی ، بازرسی بدنی نیز میگویند .

فلزیاب-راکتی-پین-پوینتر-بازرسی-بدنی

فلزیاب-راکتی-پین-پوینتر-بازرسی-بدنی

فلزیاب دستی پین پوینتر

این سیستم فلزیاب دستی کوچک ساخت شرکت nokta ترکیه میباشد .

  • با لوپ بزرگ
  • ضد نفوذ آب تا عمق 60 متر با گواهی IP68
  • دارای کویل قابل تعویض
  • امکان استفاده و تبدیل دستگاه اسکوبا به پین پوینتر و برعکس
  • دارای سیستم پالسی القایی
  • نشانگر led و flash light
  • حداکثر عمق جستجو 50 سانت
  • مناسب برای قطعات کوچک طلا و سکه
  • دارای کلید های تنظیم روی دسته
  • هدفون بی سیم 2.4 گیگاهرتز ( لوازم جانبی )
  • دارای سه مد جستجو : فقط صدا ، فقط لرزش ، هم صدا و هم لرزش
  • قابلیت اتصال آسان و تعویض کویل مخصوص دستگاه (اسکوبا Scuba)

 

فلزیاب-دستی-پین-پوینتر

فلزیاب-دستی-پین-پوینتر

 

اگر میخواهید در ساحل ، دریا ، یا مسیر های رودخانه ، فلزیابی کنید ، شما به یک فلزیاب ضد آب و زیر آب نیاز دارید .
این سیستم ها با استفاده از الکترومغناطیس ، به سرعت به شما در مورد اجسام فلزی زیر سطح چه در خشکی و چه در آب هشدار می دهند. صرف نظر از اینکه روی یک پالس با فرکانس بسیار پایین سرمایه گذاری می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که تجربه ای به یاد ماندنی به شما بدهد.
فلزیاب های پالس دایو ضد آب هستند.

و برای زیر آب مناسب میباشند .

فلزیاب دستی کوچک

فلزیاب دستی کوچک و پین پوینتر ها نسبت به فلزات بسیار حساس هستند . و میتوانند اجسام آهنی و غیر آهنی ، قطعات کوچک طلا ، فولاد ضد زنگ ، یا حتی سلاح ها را به راحتی تشخیص دهد .
فلزیاب دستی کوچک که به عنوان فلزیاب راکتی دستی نیز خرید و فروش میشود ، برای بازرسی بدنی افراد در ورودی و گیت های فرودگاه یا مکان های دولتی بسیار موثر عمل میکنند .
پین پوینتر ها هشدار صوتی تیز و یک LED قرمز بسیار روشن ارائه می دهند که به تشخیص و شناسایی کمک می کند.

قیمت پین پوینتر

فلزیاب های پین پوینتر Pinpoint از جدیدترین مواد ضد آب با کیفیت بالا ساخته شده اند. این محصولات می توانند به مدت 48 ساعت و بیشتر در زیر آب گنج یابی کنند ، فلزیاب کاملا ضد آب است . قیمت پین پوینتر با توجه به نوع و کیفیت و برند سازنده متفاوت میباشد اما در ایران حدودا قیمتی بین 6 میلیون تومن تا 14 میلیون تومن متغیر میباشد .

فلزیاب-دستی-کوچک-پین-پوینتر

فلزیاب-دستی-کوچک-پین-پوینتر

پین پوینتر

فلزیاب پین پوینتر ، یک فلزیاب دستی کوچک و سبک است که به راحتی میتوانید آن را حمل و نقل کنید . این سیستم ها موقعیت دقیق در مقیاس کوچک فلزات را به خوبی شناسایی میکنند . در صورتی که فلزیاب های بزرگ نمیتوانند از پس این کار بر آیند .
پین پوینتر میتواند در هر نوع مکانی ، مثل داخل خانه، روی شن ، چمن یا در خاک ، انواع فلزات مثل سکه، نقره، جواهرات و طلا را با سرعت و دقت بسیار بالا پیدا کند .

گنج یاب دستی

اگر یک سیستم فلزیاب خوب دارید ، سعی کنید همیشه هنگام عملیات حفاری ، و دفینه یابی ، یک پین پوینتر همراه خود داشته باشید . این گنج یاب دستی کوچک و ارزان قیمت ، میتواند برای جست و جو در چاله های کم عمق یا بین صخره های سخت بسیار مناسب باشد .
فضاهایی که امکان جست و جو با فلزیاب های بزرگ نیست ، یک سیستم فلزیاب کوچک و راکتی میتواند کمک کننده باشد .

دستگاه فلزیاب دستی

این روزها شرکت های زیادی در زمینه ی طراحی و تولید دستگاه فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب فعالیت میکنند . اما از بهترین شرکت های سازنده ی دستگاه فلزیاب دستی ، شرکت گرت آمریکا ، نوکتا ماکرو ترکیه و ماینلب استرالیا میباشند .
شرکت ماینلب در اکثر سیستم های فلزیاب تولیدی خود ، متعلقات و تجهیزات کاملی را به مشتری ارائه میدهد که پین پوینتر های دستی نیز در این پکیج قرار دارند .
اما شرکت های دیگر به صورت جداگانه این محصولات را به فروش میرسانند .

گنج-یاب-پین-پوینتر-کوچک

گنج-یاب-پین-پوینتر-کوچک

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه فلزیاب دستی کوچک میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و به صورت کاملا رایگان راهنمایی بخواهید .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

این مطلب را به صورت پی دی اف pdf دانلود کنید و در گوشی یا لپ تاپ خود به راحتی مطالعه کنید .

فلزیاب دستی پین پوینتر – فلزیاب صبا 09120808845

4
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال