اجاره دستگاه گنج یاب

LRL-5000-ردیاب
ردیاب LRL 5000 | ال ار ال 5000
آگوست 15, 2023
x-terra-pro-فلزیاب
فلزیاب اکسترا پرو
سپتامبر 5, 2023

اجاره دستگاه گنج یاب از آن دسته از عبارت های فریبنده ای است که این روزها افراد زیادی را به سوی خود جذب میکند . در این بخش به این موضوع خواهیم پرداخت و شفاف سازی میکنیم که آیا اجاره دستگاه گنج یاب بهتر است یا خرید آن ؟ با ما همراه باشید .

فلزیاب صبا گیف

فلزیاب صبا

اجاره دستگاه گنج یاب

معمولا کاوشگرانی که به دنبال هزینه های کمتر و به صرفه تر هستند با دیدن جملاتی مثل اجاره کردن دستگاه گنج یاب و فلزیاب وسوسه میشوند به جای پرداخت هزینه های هنگفت برای خرید فلزیاب ، با اجاره کردن سیستم ، به صورت موقتی ، در هزینه ها صرفه جویی کنند . اما متاسفانه باید بگوییم که کاملا در اشتباهند .

داشتن یک فلزیاب حرفه ای برای شروع عملیات دفینه یابی و گنج یابی از موارد اساسی است . بدون داشتن یک سیستم مناسب رسیدن به هدف و موفقیت در این راه ، کاری نشدنی است .

بنابراین از اصول اصلی ورود به این مسیر پر چالش داشتن تجهیزات کافی است . بهتر است قبل از هر تصمیمی به خوبی در بازار جست و جو کنید و از بین صدها مدل مختلف ، به سراغ برندهای معتبر و سیستم های خوش سابقه بروید .

دستگاه هایی که آزمون و خطای خود را پس داده اند و یا افراد دیگری در گذشته از آن ها جواب گرفته اند .

یکی از بهترین عواملی که میتواند شما را در انتخاب درست راهنمایی کند ، توجه به حساسیت دستگاه است . حساسیت ردیاب فلزات و آشکار سازهای فلز یک معیار خوب برای این است که توانایی سیستم را در تشخیص اهداف فلزی با ارزش بسنجید .

گرچه عوامل متعددی در انتخاب یک سیستم نقش دارند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم داشت . اما حساسیت دستگاه به فلزات نیز موضوع مهمی در هنگام انتخاب محسوب میشود .

پس از شناخت سیستم های گنج یاب و انواع فلزیاب باید به این فکر کنید که آیا واقعا اجاره ی یک سیستم کار شما را راه خواهند انداخت ؟

آیا واقعا اجاره ی چند روزه ی محصول میتواند شما را به نتیجه برساند ؟متاسفانه باید بگوییم که به هیچ وجه .  اگر میخواهید بدانید چرا ؟ ادامه ی مطلب را بخوانید .

اجاره دستگاه فلزیاب

حتی اگر یک اپراتور حرفه ای و با تجربه هم باشید ، وقتی یک دستگاه فلزیاب جدید را به دست میگیرید، نیاز به تکرار و تمرین دارید تا قلق دستگاه را به دست آورید . باید روزها با آن کار کنید تا بدانید در چه فاصله ای از زمین حرکت کنید و سیستم را به چه صورتی سنس کنید . تنظیمات آن را بشناسید بهترین موقعیت را تشخیص دهید .

حالا تصور کنید یک سیستم را برای چند روز اجاره میکنید . آیا زمان کافی برای تمرین خواهید داشت ؟ مسلما خیر .

شما تلاش میکنید هر چه زود تر به موقعیت مورد نظر بروید و کار را یکسره کنید . اما در همین حین ، تمرین لازم را با سیستم انجام نداده اید و ممکن است دستگاه خطا زده و یا شما در زمان سنس دستگاه با خاک اشتباهی مرتکب شوید .

طبیعتا کار با شکست مواجه خواهد شد و اضطراب و نا امیدی به شما غلبه خواهد کرد .

از طرفی دیگر اجاره دستگاه فلزیاب برای چند روز متوالی میتواند هزینه هایی را برای شما ایجاد کند که با هزینه ی خرید فلزیاب برابری کند .

بنابر گفته های بالا ، خرید فلزیاب و گنج یاب بسیار به صرفه تر از اجاره ی کوتاه مدت آن است .

بهترین-فلزیاب-های-جهان

بهترین-فلزیاب-های-جهان

قیمت اجاره دستگاه گنج یاب

همانطور که توضیح دادیم اگر قصد انجام کاوش به مدت طولانی و یا در مکان های مختلف را دارید، بهتر است تا یک دستگاه فلزیاب را خریداری کنید . زیرا هزینه اجاره  ی دستگاه گنج یاب برای مدت طولانی بیشتر از قیمت تمام شده برای خرید آن است .

قیمت اجاره ی دستگاه گنج یاب و فلزیاب میتواند از 10 میلیون تومن شروع شده و با توجه به روزهای اجاره تا مبالغ بالاتر ادامه داشته باشد . اما آیا واقعا این روش به صرفه تر است ؟

فکر نکنید که قیمت اجاره دستگاه گنج یاب از خرید گنج یاب کمتر خواهد شد . خیر .

در مواقعی که به مدت طولانی سیستم را لازم داشته باشید هزینه ها بسیار بالاتر خواهد بود  .

با خرید گنج یاب علاوه بر کاوش اصولی و بدون عجله ، میتوانید در مواقع بعدی و موقعیت های مکانی دیگر نیز سیستم را با خود برده و کاوش کنید .

نکته ی دیگری که نباید از آن غافل شوید ، خطرات احتمالی در مورد سلامت دستگاه است . اگر به هر دلیلی در طول مدت زمانی که سیستم در اختیار شماست ، دستگاه دچار ایراد ، خرابی ، یا حادثه شود ، شما باید خسارات بسیار زیادی را به شرکت اجاره دهنده پرداخت کنید .

در صورتی که اگر سیستم را خریداری کنید در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید از خدمات گارانتی یا خدمات از پس از فروش محصولات استفاده کنید .

قیمت فلزیاب چقدر است ؟

وقتی تصمیم می‌گیرید که به سرگرمی فلزیابی بپردازید، و نوبت به پیدا کردن دستگاه گنج یاب عالی می‌رسد ، قیمت ‌های فلزیاب می‌تواند بسیار گیج‌کننده باشد. شما جواهری می خواهید که تعداد زیادی جواهرات مدفون را پیدا کند، اما استفاده از آن آسان باشد و به خوبی کار کند.

و حقیقت این است که همه ی ما احتمالاً نمی خواهیم مقدار زیادی پول خرج کنیم و محصولی را با مبلغ بسیار بالا بخریم .

اما باید توجه داشته باشید که هیچ ارزانی بی علت نیست . یک محصول با کیفیت طبیعتا قیمت مناسب کیفیت خود را خواهد داشت .

شاید در نگاه اول بگوییم همه ی فلزیاب ها از یک طرح اولیه ساخته میشوند . در همه ی دستگاه ها یک سیم پیچ ، یک جعبه کنترل و یک دسته یا عصا وجود دارد .اما دو ویژگی اصلی حساسیت و تبعیض هستند که در هنگام انتخاب و خرید دستگاه باید به آن توجه ویژه داشته باشید .

این دو ویژگی بسیار مهم هستند چرا که تعیین میکنند که شما چقدر در یافتن سکه های قدیمی با ارزش ، جواهرات، طلا یا آثار باستانی موفق خواهید بود.

این دو ویژگی میتواند تاثیر زیادی در قیمت فلزیاب داشته باشد . میتوان این گونه نتیجه گیری کرد که برای اطلاع از قیمت دستگاه فلزیاب ، بهتر است به ویژگی ها و قابلیت های سیستم نگاه کرد .

فلزیاب-صبا

فلزیاب-صبا

هزینه اجاره فلزیاب

قبل از انتخاب سیستم برای خرید یا اجاره بهتر است چند موضوع را مد نظر داشته باشید . منطقه ای که می خواهید جستجو کنید در انتخاب دستگاه بسیار مهم است.

برای مثال اگر قصد دارید جایی نزدیک آب باشید . باید یک آشکارساز ضد آب تهیه کنید . یا اگر هنگام غواصی میخواهید  از آشکارساز استفاده کنید،

باید یک شناور زیردریایی تهیه کنید.

و در نهایت اگر منطقه‌ای که جستجو می‌کنید بسیار معدنی است، ممکن است بخواهید یک آشکارساز القای پالس بگیرید .

در  صورتی که تصمیم دارید سفر کنید ، خوب، شما می خواهید یک فلزیاب را در نظر بگیرید که دارای بخش هایی باشد که به راحتی از هم جدا شوند .

مورد بعد توانایی کار با سیستم است . حتی شکارچیان باتجربه استفاده از دستگاه هایی را انتخاب می‌کنند که به مطالعه یا دانش زیادی نیاز ندارند تا بتوانند به طور مؤثر عمل کنند.

و در مدت زمان کوتاهی کاوش خود را به اتمام برسانند .

در این صورت هزینه ای که برای اجاره ی فلزیاب نیز پرداخت میشود ، ارزشش را خواهد داشت .

اجاره دستگاه گنج یاب حرفه ای

جدا از توضیحاتی که در بخش های قبلی دادیم ، به هر حال گاهی پیش می آید کاوشگر تصمیمی برای خرید فلزیاب نداشته باشد و به هر دلیل منطقی یا غیر منطقی بخواهد یک سیستم را اجاره کند . اما آیا میتوان در این مورد ریسک کرده و هر سیستمی را اجاره کرد ؟ مسلما خیر .

قبل از اینکه بتوانید آشکار سازی را پیدا کنید که دقیقاً همان کاری را که می‌خواهید انجام دهد، باید به چند چیز فکر کنید تا مطمئن شوید که محصول مورد نظر تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما را داشته باشد .

مورد اول که جزو مهم ترین موارد است حساسیت دستگاه به فلزات است . هر چه حساسیت فلزیاب بالاتر باشد قطعات فلزی کوچک تر نیز به خوبی تشخیص داده میشوند .

مورد بعدی تنظیمات تبعیض در فلزیاب و گنج یاب است .

اکثر مردم قبل از اینکه قطعه ی با ارزشی را از زیر خاک پیدا کنند از این کار نا امید میشوند . چالش ‌های بسیاری در ارتباط با کشف طلا وجود دارد، اما یکی از بزرگترین چالش‌ها قطعا زباله‌ ها و زباله ‌های آهن است. میزان زباله در برخی از میدان های طلا کاملاً طاقت فرسا است.

یکی از بهترین قابلیت ها که در این مواقع کمک کننده خواهد بود ، ویژگی تبعیض و تفکیک فلزات با ارزش از فلزات بی ارزش است .

حتی اگر میخواهید به جای خرید فلزیاب ، به سراغ اجاره بروید ، بهتر است به سراغ اجاره ی دستگاه گنج یاب حرفه ای و با کیفیت بروید . تا نتیجه های بهتری بگیرید .

بهترین-گنج-یاب-جهان-09120808845

بهترین-گنج-یاب-جهان-09120808845

اجاره دستگاه گنج یاب در تهران

چه چیزی را می خواهید پیدا کنید؟ بیشتر مبتدیان فقط می خواهند هر چیزی را پیدا کنند ، اما زمانی که به شکار عادت کردید ، ممکن است بخواهید در نوع خاصی از فلز تخصص پیدا کنید. آیا می خواهید طلا، سکه، جواهرات یا آثاری قدیمی و با ارزش پیدا کنید؟ آشکارسازهای مختلف می توانند اشیاء خاص را راحت تر از دیگران جستجو کنند.

البته فراموش نکنید که فلزیاب یک ابزار است. آنها کامل نیستند و ممکن است اشتباه کنند. البته که هرچه قابلیت سیستم بالاتر باشد بهتر است اما ممکن است دستگاه در مواقعی خاص خطا بزند .

اما استفاده از آن ها تنها گزینه ی خوبی است که پیش روی ماست .

برای اینکه یک شکارچی طلا باشید باید مقداری زباله و فلز بی ارزش نیز حفر کنید. هیچ کاوشگر موفقی وجود ندارد که بتواند به طور کامل از زباله دوری کند. آزمون و خطا ، تجربه ، اشتباه ، شکست و… همگی نیاز های این کار است تا در این مسیر حرفه ای شوید .

حفر زباله بخشی از سرگرمی است. آن را بپذیرید، آن را در آغوش بگیرید و به شناسایی آن ادامه دهید تا سرانجام آن قطعه طلای گریزان از زمین بیرون بیاید .

گرچه در بالا اشاره کردیم که خرید فلزیاب یا طلایاب از اجاره ی آن بهتر است اما اگر به فکر خرید نیستید توصیه میکنیم به سراغ یک سیستم حرفه ای بروید . تا حدقل از حفر زباله ها و فلزات بی ارزش در امان باشید .

خوشبختانه این روزها با وجود اینترنت و فروشگاه های مجازی عوامل خرید و اجاره گنج یاب میتواند کار بسیار ساده ای باشد .

میتوانید برای اجاره دستگاه گنج یاب در تهران یا هر شهر دیگری با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .

نسخه ی pdf :

اجاره دستگاه گنج یاب _ خرید و فروش فلزیاب _ 09120808845 _ ❤️ _ مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال