ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب

mixer2000-فلزیاب
فلزیاب mixer 20000 میکسر
اکتبر 30, 2022
magnus-powerfull
فلزیاب magnus powerfull مگنوس پاورفول
نوامبر 1, 2022

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب چیزی است که هر کسی به دنبالش است و میخواهد با کم ترین قیمت یک سیستم گنج یاب خوب تهیه کند .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب

امروز تصمیم داریم در مورد ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب صحبت کنیم و این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که آیا یک محصول ارزان و مقرون به صرفه ، میتواند پاسخگوی نیازهای یک اپراتور یا کاوش گر باشد یا خیر .

نمونه ی بسیار متداولی از فلزیاب ها ، سیستم هایی هستند که با فناوری القای پالس کار میکنند .

این سیستم ها به اصل القای الکترومغناطیسی بستگی دارند . اگر بخواهیم به زبان ساده تر توضیح دهیم ، سیستم های القایی پالسی از یک سیم پیچ استفاده می کنند که با هم کار میکنند .

هم میتوانند سیگنال ارسال کنند و هم میتوانند سیگنال را دریافت کنند .

عملکرد فلزیاب پالسی

میرسیم به این سوال که عملکرد فلزیاب پالسی چگونه است ؟ در این فرآیند، پالس ‌های جریان الکتریکی از طریق سیم ‌پیچ فلزی ارسال می ‌شود و هر پالس یک میدان مغناطیسی ایجاد می ‌کند.

وقتی که پالس ارسالی به پایان میرسد ، یک شوک الکتریکی شدید ایجاد میشود .
این شوک باعث میشود که جریان دیگری از سیم پیچ عبور کند . در دنیای علم و الکترونیک به این جریان پالس کوتاه پالس بازتابی میگویند .

این پالس ها که مدت زمان کوتاهی طول می کشد و دوباره یک پالس الکتریکی جدید را ارسال می کند ، هر بار هی تکرار میشود.

یک فلزیاب القای پالس معمولی حدود 100 پالس الکتریکی در ثانیه ارسال می کند.

نکته ی قابل توجهی که باعث تفاوت دستگاه های فلزیاب میشود دقیقا همینجاست .

تعداد این پالس ها میتواند در هر دستگاه به شکل گوناگون باشد و بسته به شرکت طراح و سازنده، مدل سیستم ، کیفیت و نوع آن ، از چند پالس تا هزاران پالس در ثانیه متفاوت باشد.

حالا این پالس یا سیگنال چگونه باعث پیدا شدن یک فلز مدفون در زیر خاک میشود ؟
هنگامی که دستگاه از روی یک جسم فلزی عبور می کند، پالس یک میدان مغناطیسی مخالف در بدن ایجاد می کند.

و بعد از این اتفاق دستگاه این موضوع را با یک صدا مثل بوق یا زنگ اعلام میکند و در نتیجه اپراتور متوجه فلز زیر خاک میشود . این کل عملکرد یک سیستم فلزیاب به ساده ترین زبان است .

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

در بخش قبلی به طور کلی در مورد عملکرد اصلی سیستم های فلزیاب و نوع کارکرد آن ها توضیح دادیم که با القای پالس چگونه فلز زیر خاک را مشخص میکنند .

این فلزیاب ها در کشف سکه های باستانی ، فلزات مخفی شده در زیر خاک ، تجهیزات نظامی جا مانده از میدان های نبرد در گذشته های دور ، و صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد .

دستگاه های گنج یاب و فلزیاب میتوانند طلای خام طبیعی که در برخی مناطق به صورت دانه هایی به نام قطعات طلا یا به صورت رگه های سنگی طلا یا فلزات مخلوط سایر مواد معدنی و ناخالصی ها وجود دارند را نیز تشخیص دهند .

تولید کننده های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که فلزیاب طراحی و تولید کنند . در کشور ما ایران نیز افرادی هستند که با اصول ساخت برد این سیستم ها اشنا هستند و میتوانند فلزیاب بسازند .

به این نوع دستگاه ها فلزیاب دست ساز میگویند که معمولا برای تفریح و سرگرمی مورد استفاده قرار میگیرند . و مناسب گنج یابی و دفینه یابی های حرفه ای نیستند .

برای اطلاع از قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی میتوانید در سایت جست و جو کنید .

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب

جدیدترین دستگاه گنج یاب قیمت

با پیشرفت هر روزه ی عم ، فناوری و تکنولوژی در سطح جهانی ، شرکت های تولید کننده ی فلزیاب نیز با هر بار آزمون و خطا ،

باگ و ایرادات دستگاه های گذشته را رفع میکنند

و با طراحی سیستم های به روز و پیشرفته در تلاشند مشتریان خود را راضی تر از گذشته نگه دارند .

تا امروز بهترین راه حل برای پیدا کردن فلزات در زیر زمین ، فلزیاب و طلایاب بوده است .

این سیستم ها بسیار متنوع بوده ، و کاربردها ، ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی دارند .

بنابراین اول باید بدانید از فلزیاب چه توقعاتی دارید و میخواهید کدام نیاز های شما را پاسخ دهد و طبق همان از بین فلزیاب های گوناگون مناسب ترین آن را انتخاب کنید .

اگر میخواهید جدیدترین دستگاه گنج یاب قیمت را ببینید و اطلاع پیدا کنید لیست قیمت ما را مطالعه کنید .

خرید دستگاه های فلزیاب و گنج یاب در ایران به دلیل موانع قانونی و از سویی دیگر به دلیل محدودیت در واردات دستگاههای فلزیاب خارجی و همچنین وجود افراد شیاد و کلاهبردار با سختی هایی روبرو بوده و باید دقت بسیار زیادی به خرج داد.

استقبال از دستگاههای خارجی چه درست و چه نادرست در ایران بسیار زیاد است و به همین دلیل فلزیاب تقلبی در بازار زیاد است که تحت عنوان فلزیاب امریکایی یا آلمانی به فروش میروند.

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب

قیمت دستگاه گنج یاب تصویری امریکایی

انجام کار فلزیابی و گنج یابی میتواند علاوه بر تفریح ، یک سرگرمی سودآور نیز باشد . ممکن است یافته های بسیار ارزشمندی مثل جواهراتی از طلا و نقره پیدا کنید .

به همین دلیل است که عده ای همیشه به دنبال گنج یابی و کاوش هستند و علاقه ی فراوانی به این کار دارند .

اما گاهی افرادی حرفه ای و با تجربه برای اعمالی مثل باستان شناسی و یا پیدا کردن دفینه های عظیم و گنجینه های بزرگ نیاز به فلزیاب دارند .
اما آیا برای چنین اعمالی نیز میتوان از یک سیستم فلزیاب معمولی و ساده استفاده کرد ؟ به طور حتم خیر .

در چنین شرایطی افراد باید از دستگاه های حرفه ای و بسیار پیشرفته ای بهره مند شوند که خب طبیعتا چنین دستگاه هایی قیمت بسیار بالایی نیز دارند .

برای مثال قیمت دستگاه گنج یاب تصویری امریکایی با یک سیستم معمولی دست ساز هیچوقت نمیتواند یکی باشد . قیمت هر دستگاه با توجه به قابلیت ها و آپشن ها ، کیفیت ، قطعات استفاده شده ، شرکت سازنده و برند آن میتواند ارزان یا بسیار گران باشد .

پس توصیه میشود قبل از هر اقدامی برای خرید دستگاه گنج یاب ، به خوبی تحقیق و بررسی انجام دهید و طیف گسترده ای از فلزیاب ها را مورد مطالعه قرار دهید تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب

ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

نسخه ی پی دی اف:

ارزانترین قیمت و حرفه ای ترین دستگاه های فلزیاب و گنج یاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال