دستگاه گنج یاب تصویری آلمانی

قیمت-گنج-یاب-حرفه-ای
فلزیاب ارزان و حرفه ای
مارس 5, 2023
خرید-فلزیاب-حرفه-ای
فلزیاب ارزان و قوی
مارس 9, 2023

دستگاه گنج یاب تصویری آلمانی و در مجموع شرکت ها و برند های آلمانی نام خوش آوازه ای در کل جهان دارند و کیفیت دستگاه های فلزیاب ساخت کشور آلمان به ویژه okm به خوبی ثابت شده است و در بین کاوشگران طرفداران بسیار زیادی دارد .

در ادامه همراه ما باشید تا در این خصوص بیشتر صحبت کنیم .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

دستگاه گنج یاب تصویری آلمانی

اگر به فکر پیدا کردن یک گنج با ارزش هستید ، یک فلزیاب قطعا می تواند کمک کند.

بارها تاکید کرده ایم که اگر به دنبال گنج یابی و دفینه یابی هستید ،

و قصد ورود به این مسیر را دارید ، برای پیدا کردن و شناسایی انواع اهداف زیرزمینی مانند :

مصنوعات مدفون شده زیر خاک ،

گنجینه های طلا،

سازه های پنهان زیرزمینی مانند : تونل ها و پناهگاه ها و هر چیز دیگری

باید یک گنج یاب خوب و کار آمد تهیه کنید .

برخی افراد دوست دارند گنج های مدفون در ساحل را جستجو کنند. برخی به دل کوه و صخره ها میزنند و برخی دیگر به بیابان ها و تپه ها مراجعه میکنند . در هر صورت باید بدانید که قرار است کدام منطقه را جست و جو کنید و به کدام منطقه سر میزنید . چرا که این کار در کشور ما ایران ، کار ساده و راحتی نیست و با یک سری محدودیت ها مواجه است .

برای شروع یک پروژه ی فلزیابی ، باید تجهیزات کافی همراه خود ببرید و از جای خود مطمئن باشید .

اینکه مکان مورد نظر باستانی باشد و در زمان های گذشته نیز افرادی در آن مکان می زیسته اند بسیار مهم است . چرا که در غیر این صورت وقت خود را هدر میدهید .

بنابراین پس از مطمئن بودن از منطقه ی مورد نظرتان ، یک سیستم فلزیاب خوب تهیه کنید .

اکثر فلزیاب ها با پیدا کردن فلز صدا تولید می کنند .

اگر از مکان خود کاملا مطمئن هستید و میدانید که قرار است به موفقیت برسید

بهتر است یک دستگاه گنج یاب تصویری آلمانی تهیه کنید

تا با دیدن تصویر شماتیک هدف و تعیین عمق و اندازه ی دقیق آن کار را رحت تر کرده و در زمان صرفه جویی کنید .

فلزیاب-آلمانی-حرفه-ای

فلزیاب-آلمانی-حرفه-ای

بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان

ما در طول روز ممکن است انواع مختلفی از فلزیاب ها را در اطراف خود مشاهده کنیم و به سادگی از کنار آن ها عبور کنیم .

انواع فلزیاب های بزرگ که مانند درب ورودی یا دستگاه های بزرگی که چمدان و کیف و لوازم افراد از آن عبور داده میشوند

تا در صورت وجود سلاح های سرد یا بمب و مواد شیمیایی خطرناک ، به ماموران امنیتی اطلاع دهند .

برای مثال در :

  • فرودگاه ها و ساختمان های دولتی
  • سازمان های امنیتی
  • راه آهن ها و مکان ها حساس دیگر

دستگاه های گنج یاب نیز به همین صورت میتوانند فلز را تشخیص دهند . با تفاوت اینکه آپشن ها و قابلیت های بهتری دارند که میتوانند ذرات آلوده ای که درخاک زمین وجود دارد را حذف کنند یا فلزات موجود در زیر زمین را تفکیک کنند .

تصور کنید با یک دستگاه ساده فلزیابی میکنید و بعد از کاوش چند ساعته بر روی منطقه ی مورد نظرتان ، دستگاه اعلام میکند که یک فلز درست زیر پایتان قرار دارد . انرژی و وقت صرف میکنید و به حفاری میپردازید .

اما بعد از دقایقی طولانی و خسته کننده با یک بطری فلزی کاملا بی ارزش روبه رو میشوید . چه احساسی خواهید داشت ؟ ممکن است به طور کامل نا امید شوید و به منزل برگردید .

پس بهتر است از همان ابتدا با یک سیستم خوب کاوش را شروع کنید . حالا قرار نیست همیشه بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان همراه شما باشد اما یک دستگاه نسبتا کارآمد کافی خواهد بود .

فلزیاب-آلمانی-حرفه-ای

فلزیاب-آلمانی-حرفه-ای

قیمت دستگاه گنج یاب تصویری امریکایی

اکثر فلزیاب ها از فناوری بسیار کم فرکانس استفاده می کنند که به نام VLF نیز شناخته می شود. این فناوری از دو سیم پیچ استفاده می کند که یک میدان الکترومغناطیسی ایجاد می کند. هنگامی که میدان جسمی را می یابد که رسانای الکتریسیته است، میدان مغناطیسی خود جسم شناسایی می شود. این زمانی است که فلزیاب هشدار می دهد که یک جسم فلزی را پیدا کرده است.

معمولا یک دستگاه فلزیاب خارجی زمانی میتواند فلز دفن شده در زیر زمین را شناسایی کند ، که فلز نزدیک سطح زمین و در عمف کمتری جا خوش کرده باشد . چرا که دستگاه های فلزیاب VLF  عمق بالا را نمیتواند جست و جو کند و نهایتا در هر دستگاهی به طور معمول 50 سانتی متر تا 1 و نیم متر میتواند کاوش کند .

با این وجود ، قیمت دستگاه گنج یاب تصویری امریکایی یا آلمانی و مکزیکی ، نسبتا بالا بوده و به دلیل نوسانات پی در پی دلار و ارز های خارجی ، خرید چنین دستگاه هایی در ایران به صرفه نیست .

اجسام باید نسبتاً نزدیک به سطح باشند تا توسط فلزیاب های وی ال اف شناسایی شوند . اما فلزیاب ‌های پیشرفته‌ تر اشیا را در عمق بالاتر پیدا می‌ کنند . فلزیاب های پیشرفته همچنین می توانند اطلاعاتی در مورد انواع فلزات زیر سطح ارائه دهند. اینکه چه نوع فلزی هست و ابعاد آن در چه حدی میباشد .

فلزیاب-حرفه-ای-09120808845

فلزیاب-حرفه-ای-09120808845

دقیق ترین دستگاه گنج یاب

مردم در طول سال ها با استفاده از یک فلزیاب

به یافته های بسیار باورنکردنی دست یافته اند.

به همین دلیل با گذشت زمان افراد بیشتری تمایل پیدا میکنند تا به سراغ گنج یابی و فلزیابی بروند .

با داشتن دقیق ترین دستگاه گنج یاب این کار ساده تر خواهد بود . برای گرفتن نتیجه ی بهتر ، باید هزینه کنید و وقت بگذارید . به خوبی تحقیق کنید و به سراغ افرادی بروید که در این زمینه تجربه و مهارت کافی را دارند . ار آن ها بخواهید که در مورد انواع مختلف فلزیاب ها و برند های مختلف توضیح دهند و سپس از بین آن بهترین را انتخاب کنید .

خرید فلزیاب میتواند به نوعی سرمایه گذاری برای آینده ی شما باشد .  سرمایه گذاری شما می تواند بازده بزرگی را به همراه داشته باشد.

انواع مختلفی از فلزیاب های عمق بالا وجود دارد که می توانند به شما در یافتن گنج خود کمک کنند. مدل های محبوب زیادی وجود دارد اما بهتر است بدون داشتن اطلاعات کافی اقدامی انجام ندهید .

میتوانید با تماس با کارشناسان ما برای خرید بهترین گنج یاب های طلای خام و گنجینه های مدفون در ارتباط باشد و راهنمایی بخواهید .

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره میدهند و شما را در پیدا کردن یک سیستم خوب و کارآمد راهنمایی میکنند .

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

نسخه pdf :

دستگاه گنج یاب تصویری آلمانی – فلزیاب صبا 09120808845

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال