فلزیاب ارزان و حرفه ای

فلزیاب گنج یاب طلایاب
قیمت فلزیاب ارزان
مارس 2, 2023
فلزیاب-آلمانی-حرفه-ای
دستگاه گنج یاب تصویری آلمانی
مارس 7, 2023


فلزیاب ارزان و حرفه ای سیستمی است که نسبت به قیمت مناسب دستگاه فلزیاب ، میتواند نتیجه ی مطلوبی را برای اپراتور در پی داشته باشد .

در این بخش از مقالات تصمیم داریم توضیحات مختصری از سیستم هایی که ارزان هستند اما کارایی خوبی دارند در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

فلزیاب ارزان و حرفه ای

اگر در این صفحه هستید و در حال خواندن این مطلب ، قطعا از آن دسته از افرادی هستید که به فلزیابی و گنج یابی علاقه ی زیادی دارید و به دنبال گنج و دفینه و عتیقه جات و زیرخاکی ها هستید .

به نظر شما برای شروع یک پروژه ی گنج یابی باید چه اقداماتی را انجام دهید؟ در حال کلی مراحل فلزیابی شامل چه مواردی میشود ؟

حتی اگر یک جستجو گر با تجربه باشید، ممکن است هر باری که با کسی صحبت میکنید یا مطلبی را میخوانید

چیز جدیدی در مورد این سرگرمی شگفت انگیز یاد بگیرید .

برای شروع یک کاوش خوب و لذت بخش که با پیروزی همراه باشد ،

چند مورد اصلی یا میتوان گفت ضلع های اصلی یک مثلث نیاز به مکان خوب و مطمئن ، دستگاه فلزیاب خوب و در انتها تجربه و مهارت اپراتوری میباشد .

اینکه یک دستگاه گران قیمت و پیشرفته تهیه کنید و نتوانید از آن استفاده کنید .

یا چنان پیچیده و سخت باشد که نتوانید به راحتی آموزش های آن را فرا گیرید ، به هیچ دردی نخواهد خورد .

اما یک دستگاه فلزیاب ساده که به راحتی بتوانید با آن کار کنید و به نتیجه ی مطلوب برسید فایده های بیشتری خواهد داشت .

یا تصور کنید یک دستگاه عالی در اختیار داشته باشید. و تجربه ی کافی در خصوص کار با آن را نیز داشته باشید . اما به مکانی بروید که فلز با ارزشی در خاک آن وجود ندارد .

شما ساعت ها و روزها هم آن جا را کاوش کنید به جایی نخواهید رسید .  چرا که اصلا چیزی در زیر خاک جود ندارد تا آن را پیدا کنید .

بنابراین موفقیت یک عملیات کاوشگری فقط به دستگاه خوب ، یا اپراتور با تجربه مربوط نخواهد شد .

داشتن یک دستگاه فلزیاب ارزان و حرفه ای و اپراتور کار بلد و علاوه بر این ها منطقه ی باستانی و پر بار ، در نتیجه شما را به موفقیت میرساند .

فلزیاب-حرفه-ای-ارزان

فلزیاب-حرفه-ای-ارزان

قیمت فلزیاب ارزان

بسیاری از شایعات و افسانه ها در مورد گنجینه های  زیرزمینی یا انبارهای احتکار بر اساس برخی  افراد واقعی است و فکر میکنند با مراجعه به آن جا و کاوش کردن ، حتما پیروز میشوند .

اما فراموش نکنید یک سری از این داستان ها از بیخ و بن شایعه و فریب است .

گرچه ممکن است در طول تاریخ، مردم به خاطر حرص و آز یا ترس از پیشروی ارتش ها و غارتگران دیگر، اشیای با ارزش خود را دفن کرده باشند

به این امید که روزی برگردند و گنج خود را پس بگیرند . حتی امروزه نیز این عمل غیر معمول نیست .

به همین دلیل است که بسیاری از کاوش گران خوش شانس گنجینه های با ارزش و مهمی را پیدا میکنند .

بنابراین، قبل از اینکه روی تجهیزات سرمایه گذاری کنید یا مسافت های طولانی را طی کنید، تا آنجا که ممکن است از قبل تحقیق کنید.

به دنبال سرنخ هایی باشید که ممکن است از نسلی به نسل دیگر نوشته شده باشد یا به صورت شفاهی منتقل شده باشد . حتی جزئیات کوچک را ثبت کنید. آنها ممکن است بعدا مفید باشند.

بعد  در مورد فلزیاب ها و دستگاه های گنج یاب تحقیق کنید . اینکه قیمت فلزیاب ارزان چقدر منطقی است و آیا واقعا دستگاه های گران دلیل درستی بر عملکرد خوب آن هاست ؟

بعد از تحقیق و پرس و جو از با تجربه های این زمینه ، اقدام به تهیه ی دستگاه فلزیاب کنید و به محل مورد نظر مراجعه کنید .

قیمت-فلزیاب-حرفه-ای-ارزان

قیمت-فلزیاب-حرفه-ای-ارزان

فلزیاب ارزان و کارآمد

همانطور که در بالا اشاره داشتیم ، شاید فکر کنید برای موفقیت حتما باید یک دستگاه فلزیاب حرفه ای و پیشرفته داشته باشید که بتوانید تمام فلزات موجود در خاک را برای شما تشخیص و تحلیل کند .

اما این طور نیست . گاهی ممکن است یک فرد خوش شانس با یک فلزیاب ارزان و کارآمد به موفقیت برسد و گاهی ممکن است یک فرد ثروتمند گران ترین دستگاه فلزیاب جهان را خریداری کند و باز هم به جایی نرسد .

پس قیمت دستگاه چندان اهمیتی ندارد .

مهم کارایی و عملکرد درست آن است . باید بگردید و پرس و جو کنید . از افرادی که تجربه ی بیشتری دارند کمک بخواهید و مشورت بگیرید .

ببینید منطقه ای که میخواهید به کار کاوش مشغول شوید ، چه نوع خاکی دارد و یا صخره ای و سنگی است یا زمینی نرم و خاکی ساده دارد .

تمام این موارد را در نظر داشته باشید و به سراغ برند های معروف و خوش نام بروید .

قیمت-فلزیاب-حرفه-ای-ارزان-

قیمت-فلزیاب-حرفه-ای-ارزان-

فلزیاب تصویری ارزان قیمت

در حالت کلی با پرس و جو ومراجعه به آثار و نشانه های دفینه یا گنج تعیین کنید که گنج مورد نظر احتمالی در چه عمقی دفن شده است .

معمولا افرادی که به سراغ این کار ها میروند به طور حتم از جای خود مطمئن هستند و بدون اطمینان دست به این کار نمیزنند . پس بر اساس تحقیقات خود تعیین کنید که گنج در کجا قرار دارد.

بر طبق مطالعات تاریخی ، میدانیم که در گذشته افراد سکه های خود را در زیر زمین و کوزه ها و خمره ها دفن میکردند .

اگر به دنبال طلا یا سایر فلزات گرانبها هستید که در عمق بیش از یک متر دفن شده باشند، به یک فلزیاب قوی پالسی احتیاج دارید .

دستگاه هایی که از فناوری VLF برخوردارند ، نهایتا تا یک متر میتوانند نفوذ کنند و عمق نفوذ بالایی ندارند .

به همین دلیل برای عمق های بالاتر به فلزیاب پالسی نیاز دارید .

دستگاه های پالسی 4 تا 5 متر میتوانند نفوذ کنند و با رفت و برگشت نیروی الکترومغناطیس ، وجود فلزات را تشخیص میدهند و به کاوشگر اطلاع میدهند .

می‌ تواند با استفاده از کویل‌ های جستجوی ویژه که سیگنال‌ ها را ارسال می ‌کند، به زمین نفوذ کند.

هنگامی که سیگنال به گنج می رسد، به فلزیاب باز می گردد که مکان را مشخص می کند.

تا همین اواخر، فلزیاب های تشخیص عمق نمی توانستند نوع فلز مدفون را شناسایی کنند.

با این حال، با ظهور فناوری های جدیدتر، اکنون می توان نوع فلز موجود در زمین را شناسایی کرد.

اما یک سری سیستم های قوی و فوق حرفه ای وجود دارند که به عنوان سیستم های اسکنر و تصویری در بین کاوشگران شناخته شده هستند .

یک فلزیاب تصویری ارزان قیمت که بتواند از زیر زمین یک تصویر و شکل شماتیک ارائه دهد بسیار بهتر از سیستم های ساده ی تک کاره هستند .

قیمت-گنج-یاب-حرفه-ای

قیمت-گنج-یاب-حرفه-ای

قیمت دستگاه گنج یاب حرفه ای

بسیاری از داستان‌های قدیمی درباره گنج گمشده درباره پنهان شدن چنین گنجی در کنار نهر، در کنار ساحل رودخانه نیز صحبت می‌کنند. اگر به دنبال سکه‌ها و گنجینه‌های قدیمی از گذشته هستید،

این مکان‌ها مکان‌های مناسبی برای جستجو هستند.

اما اگر می‌خواهید این گنجینه‌های کمیاب را پیدا کنید، باید تحقیقات خود را انجام دهید.

یکی از مهم ترین شاخص های سیستم های فلزیاب خوب ، کارایی و قابلیت های آن ها میباشد .

طبیعتا دستگاهی که بتواند تا عمق زیادی در خاک نفوذ داشته باشد و تصاویر شماتیک از زیر زمین و اهداف موجود تهیه کند ، قابلیت حذف ذرات آلوده ی خاک و تفکیک فلزات را داشته باشد ، دستگاهی حرفه ای خواهد بود .

قیمت دستگاه گنج یاب حرفه ای با توجه به همین قابلیت ها و کارایی ها تعیین میشود و ممکن است از 10 میلیون تومن تا 1 میلیارد تومن متغیبر باشد .

در کشور ما ایران به دلیل وجود تحریم و تورم های بسیار زیاد و غیر قاببل کنترل ، خرید فلزیاب های اورجینال خارجی ، کاری پر ریسک است .

چرا که با نوسانات دلار ، ممکن است دستگاه بسیار گران و پر هزینه تمام شود در صورتی که در کشور سازنده ی خود دستگاه ، قیمت چندانی ندارد .

از طرفی به دلیل آلودگی بالای خاک ایران ، سیستم های وی ال اف VLF  خارجی چندان جوابگوی افراد نخواهد بود .

بهتر است به سراغ فلزیاب های پالسی مخصوص خاک ایران بروید .

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

نسخه pdf :

فلزیاب ارزان و حرفه ای _ قیمت فلزیاب ارزان_09120808845_ ❤️_

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال