فلزیاب ارزان و قوی

فلزیاب-آلمانی-حرفه-ای
دستگاه گنج یاب تصویری آلمانی
مارس 7, 2023
گنج-یاب-GPX-5000
فلزیاب جی پی ایکس GPX 5000
مارس 12, 2023

فلزیاب ارزان و قوی عبارتی است که این روزها در فضای اینترنت بسیار جست و جو میشود . هزینه و قیمت محصول در هنگام خرید همیشه یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب کالا بوده است اما فراموش نکنید دستگاه فلزیابی که بتواند به صورت حرفه ای کار کند و برای شما سود داشته باشد ، با قیمت های خیلی ارزان و پایین پیدا نمیشود .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

فلزیاب ارزان و قوی

وقتی به عنوان یک فرد مبتدی و آماتور شروع به تحقیق و مطالعه در زمینه ی گنجینه ها و فلزیابی میکنید ، ممکن است در هنگام استارت و شروع کار کمی گمراه شوید . به هر حال انتخاب یک فلزیاب ارزان و قوی که هم از لحاظ قیمت و هزینه به شما فشار نیاورد و ازطرف دیگر سیستمی قابل قبول و کارآمد باشد ، کمی دشوار خواهد بود .

سعی کنید نا امید نشوید و انگیزه ی خود را از دست ندهید . این موضوع کاملا طبیعی است که ندانید از کجا شروع کنید و یا به سراغ چه نوع دستگاهی بروید .

البته یک موضوع در تمام دستگاه های فلزیاب صدق میکند و در حالی که فلزیاب ها از بسیاری جهات متفاوت هستند، عملکرد اصلی تمام فلزیاب ها یکسان است.

در حالت کلی دستگاه ها با دو نوع فناوری پالسی PI و یا وی ال اف VLF ساخته میشوند .

فرکانس (VLF) برای مکان یابی گنجینه هایی استفاده می شود که نزدیک به سطح زمین هستند . این فناوری سیگنال را از طریق سیم پیچ فرستنده به بیرون ارسال می کند و سپس سیگنال را از طریق سیم پیچ گیرنده دریافت می کند. این یکی از رایج ترین و محبوب ترین فناوری هایی است که امروزه در فلزیاب های مدرن استفاده می شود.

معمولا تمام دستگاه هایی که در خارج از کشور تولید و توسط کاوشگران استفاده میشود ، همگی از تکنولوژی وی ال اف پیروی میکنند .

فلزیاب ارزان و قوی

فلزیاب ارزان و قوی

قیمت فلزیاب ارزان و قوی

برای شروع هر کاری ، باید به اندازه ی کافی در آن زمینه اطلاعات کسب کنید . تحقیق و بررسی انجام دهید و کتابها و مقالات مختلف را مطالعه کنید . بهتر است بدون اطلاع کامل و آگاهی ، دست به کاری نزنید . گنج یابی و فلزیابی هم همینطور است . نباید بدون آگاهی کاری کنید .

یک فلزیاب خوب با عملکرد خوب انتخاب کنید، با آن تمرین کنید و وقتی تصمیم گرفتید که به ارتقا نیاز دارید، آن را بفروشید و ارتقا پیدا کنید! خرید فلزیاب هم میتواند یک سرمایه گذاری باشد .

هنگامی که با فلزیاب خود به دنبال اقلام و وسایل گمشده مانند سکه و جواهرات هستید، برای یافتن آنها نیازی به سفر به مکان های دور ندارید. گاهی ممکن است منطقه ی زندگی خودتان بهتر مکان برای فلزیابی باشد . تنها چیزی که نیاز دارید این است که مکان های مناسب نزدیک خانه خود را بدانید که در آن می توانید این وسایل را پیدا کنید. برخی از بهترین مکان ها برای یافتن سکه های ارزشمند  خانه های قدیمی هستند .

کشور ایران کشوری باستانی و دارای تاریخی پر بار و ارزشمند است .

شاید بزرگ ترین دلیل علاقه مندی ایرانیان به فلزیابی و گنج یابی همین موضوع باشد . مرحله دوم شما در تشخیص فلز این است که  اغلب، افراد گنج را در زیر زمین در ظروف بزرگ دفن می کنند. برخی از بزرگترین انبارهای کشف شده تا به امروز با استفاده از آشکارسازهای فلزی با نفوذ عمیق پیدا شده اند.

برای خرید فلزیاب بهتر است به خوبی در مورد قیمت فلزیاب ارزان و قوی و گنج یاب های حرفه ای تحقیق کنید و بعد از مطمئن شدن از منطقی بودن قیمت ها ، اقدام به خرید کنید .

خرید-فلزیاب-قوی

خرید-فلزیاب-قویط

قیمت فلزیاب تصویری ارزان

متاسفانه یکی از مشکلات بزرگی که در ایران با آن درگیر هستیم ، نبود مرجعی قانونی و درست برای فروش دستگاه های فلزیاب حرفه ای است .

ممکن است در هر شهر و منطقه ای عده ای ادعای داشتن نمایندگی رسمی شرکت های خارجی را داشته باشند.

اما نباید چشم بسته اقدامی کنید و دست به خرید بزنید .

اولین کار دیدن دستگاه از نزدیک است . سپس از فروشنده بخواهید دستگاه را برای شما در خاک تست کند و خودتان با دستگاه کار کنید .

بهتر است با این روش خیال خودتان را همان ابتدا راحت کنید . نکته ای که در این بین وجود دارد ، مربوط به فناوری سیستم های فلزیاب میشود .

به دلیل آلودگی بالای خاک ایران ، سیستم های وی ال اف VLF چندان در ایران کارایی ندارند و نمیتوانند تا عمق های زیاد نفوذ کنند .

سیستم های پالسی در ایران گزینه های بهتری هستند .

البته که به دلیل نوسانات بالای دلار در ایران و تورم های زیادی که این مدت درگیرش بودیم ، دستگاه های خارجی و وارداتی بسیار گران و پر هزینه خواهند بود .

ممکن است یک دستگاه ساده ی خارجی چند صد میلیون برای شما تمام شود در صورتی که قیمت فلزیاب تصویری ارزان که در داخل کشور مونتاژ شده است بسیار پایین تر و خود دستگاه نیز کارآمد تر خواهد بود .

بنابراین هنگام خرید فلزیاب و گنج یاب به تمامی این نکات توجه داشته باشید .

خرید-گنج-یاب-09120808845

خرید-گنج-یاب-09120808845

تشخیص فلزات و طلا در زمستان و برف

بسیاری از افراد بر این باورند که یافتن طلا و گنج ممکن است

فقط به فصول خاص و جوهای فصلی خاص محدود شود، اما حقیقت چیز دیگری می گوید.

علاقه مندان و جستجوگران زیادی وجود دارند که تمایل به کشف فلزات در زمستان دارند. برای یک فرآیند تشخیص موفقیت آمیز زمستانی باید موارد زیادی را در نظر داشت.

آیا می توانم فلزات را در برف تشخیص دهم؟ آیا برف و سرما میتواند به دستگاه من آسیب رساند؟ پاسخ ساده است . بله . شما می توانید فلزات را در برف تشخیص دهید. با این حال، اگر برف عمیق باشد ، فلزیاب شما آنقدر که می خواهید به زمین نفوذ نمی کند . به دنبال مناطقی باشید که رانش برف روی هم انباشته نشده است یا بادها برخی از زمین ها را پاک کرده اند.

با توجه به این توضیحات ممکن است دستگاه در برف به عمق های بالاتر به سختی نفوذ کند .

اما به این معنا نیست که اصلا نتواند کار کند .

البته باز هم میگوییم که بسته به نوع و مدل سیستم نیز بستگی دارد .

فلزیاب-گنج-یاب-ارزان-و-قوی

فلزیاب-گنج-یاب-ارزان-و-قوی

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

نسخه pdf:

فلزیاب ارزان و قوی _ 09120808845 _❤️_ گنج یاب و فلزیاب حرفه ای _

2 دیدگاه

  1. پارسا گفت:

    چرا نمیتونم قیمتارو ببینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال