فلزیاب اکسترا پرو

بهترین-گنج-یاب-جهان-09120808845
اجاره دستگاه گنج یاب
آگوست 29, 2023
ردیاب-خوراک-خور-جیوه-ای-09120808845
ردیاب جیوه ای خوراک خور
اکتبر 1, 2023

فلزیاب اکسترا پرو سری جدید فلزیاب های X-Terra ساخت شرکت ماینلب Minelab استرالیا است . که تغییرات جدیدی در آن اعمال و روانه ی بازار شده است .

در این بخش به معرفی کامل این محصول جدید خواهیم پرداخت . اگر علاقه دارید این سیستم حرفه ای را بشناسید ادامه ی مطلب را از دست ندهید .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

فلزیاب اکسترا پرو

این سیستم مدل جدیدی از فلزیاب اکسترا است و با اضافه شدن چند قابلیت جدید توانسته است نظر اپراتوران زیادی را دوباره به برند ماینلب جذب کند . میتوان گفت سری جدید پروفشنال این دستگاه یک فلزیاب سوئیچ پذیر و پیشرفته ی تک فرکانس است .

و علاوه بر اینکه میتوان از آن در مناطق خشک و زمین های معمولی استفاده کرد ، بسیار مناسب برای مناطق مرطوب است  . چرا که اکسترا یک سیستم ضد آب است .

شکل ظاهری فلزیاب اکسترا پرو چیزی شبیه ترکیب فلزیاب اکوناکس Minelab Equinox و Minelab Vanquish ونکوئیش است .

اگر به دنبال یک سیستم نقطه زن و آشکار ساز فلز حرفه ای از یک برند و شرکت معتبر هستید ، اکسترا میتواند گزینه ی مناسبی برای انتخاب باشد .

به ویژه اگر جزو کاوشگران تازه کار هستید و میخواهید در مناطق مرطوبی مثل ساحل یا جنگل شروع به ماجراجویی کنید ، این دستگاه مدرن و عالی است .

فناوری عملکرد این دستگاه بصورت وی ال اف (vlf) است ،

و دارای تفکیک بوقی و عددی می باشد. فلزیاب اکسترا ‌‌‌‌پرو دارای کویل ۱۲ اینچ هست. و توانایی این را دارد که بتوان کویل فلزیاب اکونوکس 800 را به ان متصل نمود . و کاوش تا عمق های بیشتری را داشته باشید.

طلایاب اکسترا پرو مدل جدید فلزیاب اکسترا ۷۰۵ بوده، که در این مدل عمق کاوش و دقت طلایابی افزایش یافته است.

فلزیاب x terra pro دارای تکنولوژی مولتی ای کیو برای تشخیص اهداف ، در کنار هم و بصورت همزمان است.

فلزیاب-اسکترا-پرو

فلزیاب-اسکترا-پرو

x-terra pro

سیستم فلزیاب مدرن x-terra pro برای شناسایی و تشخیص اشیاء فلزی در بافت های خاکی  سنگی و پیدا کردن رگه های طلا در زمین به کار میرود .

این سیستم گنج یاب از تکنولوژی پیشرفته ای برای شناسایی فلزات با ارزش استفاده میکند و با لوپ بزرگ خود یا لوپ سایز 15 ، میتواند تا 1.80 سانت ، تا 2 متر در زمین نفوذ کند .

البته فراموش نکنید که هر چه حجم فلز بزرگ تر و قدمت آن بالاتر باشد ، تشخیص آن توسط فلزیاب ها راحت تر خواهد بود .

طلایاب اکسترا پرو دقت و عملکرد بالایی در تشخیص و شناسایی فلزات دارد و از همین جهت در دفینه یابی و باستان شناسی و بازیابی اشیاء باستانی ، بسیار مورد استفاده قرار میگیرد .

یکی از نقاط مثبت این سیستم وزن سبک و حمل و نقل آسان آن است . وزن فلزیاب اکسترا پرو تنها 1.3 کیلوگرم است و میتوان آن را جمع کرد و به راحتی در یک کیسه یا کیف کوچک قرار داد . از این رو هرکجا که بخواهید میتوانید آن را با خود ببرید .

تکنولوژی فرکانس قابل تعویض PRO-SWITCH

فناوری فرکانس سوئیچ پذیر پیشرفته X-terra Pro یکی از ویژگی های برجسته آن است . برخلاف سایر فلزیاب‌ ها که روی یک فرکانس کار می‌کنند، این دستگاه به کاربر اجازه می‌دهد تا بین فرکانس‌ های مختلف سوئیچ کند .

و این توانایی را دارد که طیف وسیع تری از فلزات را با دقت بیشتری شناسایی کند، زیرا کاربر بین حالت‌ های فرکانس مختلف سوئیچ می‌کند .

فرکانس‌های قابل تعویض لایه ای از تطبیق ‌پذیری اضافه می‌کنند . و بدین معنی است که می‌توانید عملکرد را برای انواع مختلف هدف و سخت‌ترین شرایط زمین تنظیم کنید . ساحل به دلیل ماهیت شور محیط به عنوان یکی از سخت ترین زمین ها برای فلزیابی در نظر گرفته می شود . اما فلزیاب X-Terra Pro برای این چالش بهینه شده است .

تکنولوژی فرکانس قابل تعویض پیشرفته خود ، راه برای جستجوی گنجینه های پنهان برای شما متحول خواهد شد .

فلزیاب-اکسترا-پرو-ماینلب-استرالیا

فلزیاب-اکسترا-پرو-ماینلب-استرالیا

تست اکسترا پرو

ما برای اطمینان شما مشتریان گرامی ، از سلامت دستگاه ، فلزیاب اکسترا پرو را برای شما تست خواهیم کرد و در شرکت در هنگام خرید میتوانید علاوه بر آموزش کاملا رایگانی که در مورد نحوه ی کار آن میبینید  ، تست سلامت و کارایی سیستم را نیز مشاهده کنید .

گرچه کارایی سیستم در عمق مد نظر و چال تست مخصوص کار دشواری خواهد بود . چرا که شرکت نمیتواند موارد ذکر شده در ارتباط با عمق زنی دستگاهی که ساخت یک شرکت خارجی دیگر است را تضمین کند .

به همین دلیل انتخاب نهایی را به مشتری میسپارد . مشتری بعد از تحقیقات و بررسی های کافی ، سیستم مورد نظر خود را سفارش میدهد.

اکسترا پرو ماینلب

شاید مانند هر دستگاه تولید شده ی شرکت ماینلب استرالیا ، اکسترا پرو ماینلب  نیز به خوبی در خشکی کار کند، اما بهترین عملکرد را در ساحل ها و شوره زار ها یا مناطق مرطوب خواهد داشت . اگر به دنبال یک فناوری جدید در یک سیستم فلزیاب ضد آب هستید که علاوه بر این قابلیت کاربری آسانی داشته باشد ، جای خوبی آمده اید .

خارج از جعبه، به سادگی ردیاب خود را طوری تنظیم کنید که با زمین شما با حالت های جستجوی پارک، میدان و ساحل مطابقت داشته باشد و تمام کار سخت را به ردیاب بسپارید تا شروع به کشف گنجی که به دنبال آن هستید، کند.

عمق کاوش اکسترا پرو با کویل استاندارد تا ۱/۵۰ متر و با کویل بزرگ تا ۱/۸۰ است . که بستگی به بزرگی و مدت ماندگاری جنس دارد. شاید بدانید که هر چه قدمت فلز زیر خاک بیشتر باشد ، اطراف خود را یونیزه میکند و حجم هدف بزرگ تر تشخیص داده میشود .

با گنج یاب کاملاً جدید اکسترا پرو ماینلب از میان جمعیت متمایز شوید و عملیات ردیابی خود را تقویت کنید .

همانطور که مهارت‌ های شما بهبود می‌یابد، با PRO-SWITCH (فناوری فرکانس قابل تعویض) فضایی برای رشد بیشتر برای شما فراهم میشود .

بنابراین می‌توانید با فشار دادن یک دکمه آن را روی فرکانس‌های 5، 8، 10 یا 15 کیلوهرتز تنظیم کنید . و کنترل هر محیطی را در دست بگیرید.

یا موقعیتی که برای شما پیش می آید کاملاً ضد آب IP68 تا عمق 5 متر و دارای ویژگی‌هایی مانند حالت‌های 5 صوتی، چراغ قوه غلاف کنترلی، و لرزش دسته دستی یا همان ویبره است که از همان لحظه شروع به چرخیدن میکند و مانند یک حرفه‌ای فلزات را  تشخیص خواهید داد .

x-terra-pro-فلزیاب

x-terra-pro-فلزیاب

ویژگی های فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO

Pro-Switch: فناوری فرکانس قابل تعویض

حالت های جستجو: پارک، میدان و ساحل

کاملاً ضد آب: ضد آب تا 5 متر (16 فوت) – IP68

عملکرد ساحل: قابلیت آب شور

سبک و فشرده: 1.3 کیلوگرم (2.9 پوند) و 63 سانتی متر (25 اینچ)

کنترل صدا: 5 حالت صوتی با گزینه های پیکربندی

انتخاب کویل: V12X (شامل)، V8X و V10X (لوازم جانبی)

نور و لرزش: چراغ قوه دسته کنترل، صفحه نمایش نور پس زمینه قرمز، صفحه کلید با نور پس زمینه و لرزش دسته دست

صدای بلند و واضح: بلندگوی داخلی (شامل)، هدفون بی سیم با تاخیر کم، هدفون سیمی و هدفون ضد آب (لوازم جانبی)

ساخت تا دوام: ساخت و ساز مقاوم

قیمت فلزیاب اکسترا پرو

شاید بتوان گفت جالب ترین دستگاه گنج یاب با عملکرد عالی اکسترا پرو باشد . این سیستم حرفه ای استاندارد جدیدی را برای عملکرد و فناوری تعیین می کند.

حتی اگر یک اپراتور با تجربه نباشید و تازه شروع کرده باشید این دستگاه ابزار ایده آلی ست . و شما را در یافتن ثروت های موجود در زیر زمین کمک خواهد کرد .

اما یکی از مهم ترین موارد برای خرید فلزیاب اکسترا پرو توجه به قیمت آن خواهد بود . خوشبختانه باید بگوییم قیمت فلزیاب اکسترا پرو نسبتا به عمبکرد خوبی که دارد بسیار مناسب است . قیمت فلزیاب اکسترا پرو حدودا در ایران بین 40 تا 55 میلیون تومن خواهد بود .

فراموش نکنید که به دلیل نوسانات بالای ارز و تورم ها در ایران ، بهتر است قیمت ها را به صورت روزانه از کارشناسان استعلام بگیرید .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .

نسخه ی pdf :

فلزیاب اکسترا پرو _ ❤️محصولات❤️ _ خرید و فروش فلزیاب _ 09120808845

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال