فلزیاب تصویری ارزان

گنج-یاب-GPX-5000
فلزیاب جی پی ایکس GPX 5000
مارس 12, 2023
فلزیاب ردیاب بلک هانتر BLACK HUNTER
آوریل 10, 2023


فلزیاب تصویری ارزان عبارت پر تکراری است که امروزه از زبان کاوشگران زیادی میشنویم . وجود یک سیستم فلزیاب تصویری که بتواند یک طرح دقیق از هدف و زیر زمین را برای اپراتور آماده کند ، میتواند کمک زیادی برای موفقیت نهایی کار داشته باشد .  به همین دلیل آشنایی با انواع این سیستم های تصویری و شناخت قابلیت های یک فلزیاب تصویری ارزان و به صرفه از موارد مهمی در زمینه ی گنج یابی محسوب میشود.

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

فلزیاب تصویری ارزان

در بخش های قبلی و مقالات گذشته به طور مفصل در مورد سیستم های فلزیاب وی ال اف توضیح دادیم . و گفتیم که فناوری وی ال اف چندان نمیتواند در عمق خاک نفوذ داشته باشد .

افراد زیادی این روزها وسوسه ی پیدا کردن گنج ها و دفینه های قدیمی را دارند و به سراغ کاوش زمین های اطراف و مناطق باستانی میروند تا شاید شانس با آن ها یار باشد و گنجینه ای با ارزش پیدا کنند و زندگی خود را دگرگون کنند .

جواهرات و سکه های قدیمی ، رایج ترین مواردی هستند که در هنگام فلزیابی میتوانید با آن ها روبه رو شوید . البته که گاهی ممکن است اجسامی که پیدا میکنید ارزش چندانی نداشته باشند . اما در مواقعی نیز گنجینه های با ارزش و بسیار مهمی را پیدا میکنید .

انواع مختلفی از فلزیاب و گنج یاب وجود دارد که با تکیه بر قابلیت های حرفه ای که دارند کار کاوش را برای شما ساده تر میکنند .

فلزیاب تصویری

فلزیاب انوع گوناگونی دارد که هر یک میتواند در شرایط خاصی کار کند و مناسب خاک و یا آب و هوای خاصی میباشد.

در این بین برخی از سیستم ها به دلیل داشتن قابلیت های متفاوت قیمت های بالاتری نیز دارند و برخی دیگجر نسبتا از قیمت های ارزان تری برخوردارند .

فلزیاب تصویری ارزان میتواند از قیمت های 15 ، 20 میلیون تومان شروع شود و تا قیمت های بالاتر متغیر باشد . این نوع فلزیاب هایی که قابلیت اسکن کردن زیر زمین را دارند برای پیدا کردن فلزات با ابعاد بزرگ تر مناسب تر هستند و میتوانند یک طرح کلی و شماتیک از هدف را ترسیم کنند . اما نباید توقع دقت بالا و عمق نفوذ بیشتر را از یک فلزیاب تصویری ارزان داشته باشید .

فلزیاب-گنج-یاب-09120808845

فلزیاب-گنج-یاب-09120808845

طلایاب تصویری اسکنر

از بهترین و پر طرفدار ترین سیستم ها فلزیاب های تصویری هستند . طلایاب تصویری اسکنر و گنج یاب های سنسور دار ، از همان ابتدا که طراحی شده و وارد بازار شدند ، محبوبیت فراوانی پیدا کردند .

تصور اینکه بتوان یک تصویر از زیر زمین را دید و از وجود فلز یا حفره در زیر زمین مطلع شد ، بسیار وسوسه انگیز بود . برای اولین بار، ایده ی دیدن اسکن تصویر زیرزمینی از هدف به واقعیت تبدیل شد و فلزیاب های تصویری وارد بازار شدند .

برخی از فلزیاب های تصویری عمق نفوذ کمتر و برخی دیگر عق نفوذ بسیار بالاتری حتی تا 40 متر دارند .

برخی دیگر دارای سنسور های لایو اسکن و تصویر زنده و آنلاین دارند  و برخی دیگر دارای کارت حافظه و هارد هستند که تصاویر را ذخیره میکنند و سپس از طریق نرم افزار و لپ تاپ و موبایل در اختیار اپراتور قرار میدهند .

بهترین نوع آن ها سیستم تصویربرداری سه بعدی زنده میباشد که این دستگاه ها اسکن تصویر را در زمان واقعی درست در مقابل چشمان شما نشان می دهد.

و فلزات با ارزشی مثل طلا و نقره به صورت لکه های رنگی بر روی نمایشگر نشان داده میشود .

از مهم ترین قابلیت ها و مزایای اسکنر طلایاب تصویری ،

این است که فلزات بی ارزش مانند آهن نیز به وضوح نمایش داده می شوند.

این مدل‌ ها به شما امکان می ‌دهند سیگنال‌ های هدف را برای بررسی بعدی ذخیره کنید و منو ها را به چندین زبان ارائه می‌ دهند.

فلزیاب-صبا-09120808845

فلزیاب-صبا-09120808845

گنج یاب حرفه ای تصویری

فلزیاب ها برای تشخیص فلزات به فناوری Pulse Induction متکی هستند . میدان های مغناطیسی کوتاه با ارسال انفجارهای قوی یا پالس های جریان الکتریکی از طریق یک سیم پیچ فلزی ایجاد می شوند .

بسته به مدل ، فلزیاب ها می توانند بین 25 تا 1000 پالس در ثانیه ارسال کنند.

اگر بخواهیم به ساده ترین زبان این موضوع را توضیح دهیم باید بگوییم فلزیاب ها با انتقال یک میدان الکترومغناطیسی به زمین از طریق سیم پیچ جستجو یا همان لوپ و کویل ، کار می کنند . سپس به این روش هر جسم فلزی یا همان (هدف) در میدان الکترومغناطیسی انرژی می گیرد و میدان الکترومغناطیسی خود را دوباره ارسال می کند.

این پالس یا همان انرژی الکترومغناطیسی میتواند نسبت به موارد مختلفی بسیار گوناگون باشد .

اساس کار یک سیستم فلزیاب به این شکل است . اما گاهی قابلیت های بیشتری برای عملکرد بهتر بر روی دستگاه تعبیه میشود .

گنج-یاب-ارزان-حرفه-ای

گنج-یاب-ارزان-حرفه-ای

بهترین فلزیاب تصویری

در کشورهای اروپایی فلزیابی و اپراتوری یکی یاز هیجان انگیز ترین تفریحات برای خانواده و کودکان است و میتوان گفت یک سرگرمی و تفریح سود آور و به صرفه است .

هیچ چیز هیجان‌ انگیزتر از حفاری زمین و پیدا کردن فلزات براق و با ارزش نیست که ارزش زیادی داشته باشد .

تصور کنید که چقدر میتواند لذت بخش باشد .

لوازمی که یک روزی توسط افرادی استفاده میشده است .

و از زمان های قدیم و تمدن های گذشته بر جای مانده است .

برخی از دستگاه های فلزیاب به حدی دقیق و قوی هستند

که حتی قطعات ریز و کوچک فلزات را نیز تشخیص میدهند  .

فلزیاب ها هر چه قابلیت های بیشتری داشته باشند در پیروزی عملیات گنج یابی نقش بهتری را ایفا خواهند کرد .

یکی از بهترین و  تاثیر گذار ترین قابلیت ها در این سیستم ها قابلیت تصویر برداری است . بهترین فلزیاب تصویری آن سیستمی است که علاوه بر قابلیت شناسایی فلز، قابلیت اسکن و ارائه ی تصویر فلز مورد نظر را داشته باشد و شکل حدودی و تخمینی هدف زیر خاک را نمایان کند و بتواند عمق دقیق فلز را تشخیص دهد .

فلزیاب تصویری اصل و اورجینال

از بهترین مکان ها برای گنج یابی میتوان به انبارهای قدیمی ، و معدن های متروکه اشاره کرد.

اما فراموش نکنید که مراجعه به چنین مکان هایی بسیار خطرناک است . چرا که بسیار نا پایدار و نا ایمن میباشند .

بنابراین باید تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای اطمینان از سلامت خود رعایت کنید. ممکن است بتوانید ضایعات و فلزاتی را پیدا کنید که حتی با ارزش باشند اما سلامت شما همیشه در الویت است .

بنابراین هر جایی ارزش مراجعه و کاوش کردن را ندارد .

شروع عملیات جست و جوی گنج باید کاملا با برنامه ریزی انجام شود .

از جایی که قراره مراجعه کنید مطمئن باشید و تاریخچه و امنیت آن را بررسی کنید . سپس با یک سیستم فلزیاب خوب و تجهیزات مناسب حفاری ، لباس های مناسب و آرامش و هوشیاری کامل استارت را بزنید .

داشتن یک فلزیاب تصویری اصل و اورجینال که دارای کد استعلام از شرکت سازنده باشد و برند معتبر و معروفی پشت آن باشد میتوان تضمینی برای موفقیت شما باشد . پس از مراجعه به نمایندگی های نامعتبر و برند های متفرقه جلوگیری کنید .

فلزیاب-حرفه-ای-09120808845

فلزیاب-حرفه-ای-09120808845

فلزیاب تصویری ارزان قیمت

در تعریف کلی فلزیاب ها ابزارهای الکترونیکی یا الکترومکانیکی هستند که برای تشخیص وجود فلز در موقعیت های مختلف استفاده می شوند .

فلزیاب‌ ها می ‌توانند به ‌طور دائم در یک محل نصب شوند یا قابل حمل باشند و به تعدادی از فناوری‌ های حسگر با محبوبیت الکترومغناطیسی تکیه کنند .

مشخصات کلیدی شامل کاربرد مورد نظر، حداکثر فاصله سنجش و انتخاب ویژگی های خاص مانند سیستم های دستی و ثابت است . فلزیاب ها را می توان به گونه ای طراحی کرد که به طور صریح فلز را در عملیات های مختلفی تشکیل دهند .

سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند ، نحوه ی تشخیص و تعیین عمق جسم در زیر خاک است .

دستگاه فلزیاب با قدرت میدان مغناطیسی که ایجاد میکند ، میتواند این کار را انجام دهد .

به همین دلیل هر چه هدف به سطح زمین نزدیکتر باشد

میدان مغناطیسی که توسط سیم پیچ گیرنده گرفته می شود

قوی تر و جریان الکتریکی تولید شده قوی تر می شود.

هر چه جسم به سطح نزدیکتر باشد،هرچه از سطح دورتر باشد، میدان ضعیف تر است. فراتر از یک عمق مشخص، میدان جسم در سطح آنقدر ضعیف است که توسط سیم پیچ گیرنده قابل تشخیص نیست.

اما همانطور که میدانید قابلیت های بیشتر در دستگاه فلزیاب ضمانتی برای موفقیت بیشتر محسوب میشود .

نکته ای گه باید به آن توجه داشته باشید این است که هیچوقت نباید اسکنر و فلزیاب تصویری را با یک نقطه زن ساده مقایسه کنید .

چرا که حتی یک فلزیاب تصویری ارزان قیمت ، از فلزیاب های ساده بهتر است .

زیرا در تعیین عمق و حجم و سایز هدف زیر خاک بهتر عمل میکند .

معمولا قیمت این فلزیاب های تصویری از  پانزده ، بیست میلون تومن شروع شده و تا قیمت های بالاتر متغیر میباشد .

بنابراین توصیه ی ما این است که به سراغ سیستم هایی با  آپشن های بهتر بروید .

پشتیبانی

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

نسخه pdf :

فلزیاب تصویری ارزان _09120808845_❤️_ طلایاب تصویری اسکنر_

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال