فلزیاب حرفه ای

فلزیاب-کینگ-10
فلزیاب کینگ بتا king beta 10
نوامبر 26, 2023

فلزیاب حرفه ای میتواند در انواع مختلفی طراحی شده باشد اما بهترین آن ها ، باید بتواند قابلیت تفکیک فلزات گوناگون را داشته باشد . و ثبات و دقت بالایی در تشخیص تمام فلزات در اعماق بالای زمین را نیز داشته باشد .

در ادامه همراه ما بمانید تا در مورد فلزیاب های حرفه ای ، در انواع مختلف و نحوه ی انتخاب و خرید آن بیشتر صحبت کنیم .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

فلزیاب حرفه ای

در تعریف کلی دستگاه فلزیاب آمده است این سیستم ها برای شناسایی فلزات مدفون شده در زیر خاک یا دیواره ها و سنگ ها استفاده میشوند . که معمولا در زمینه ی باستان شناسی ، دفینه یابی و گنج یابی از آن ها استفاده میشود.

در تعریف دیگری آمده است:  دستگاه الکترونیکی است که به تشخیص فلزات و اشیاء فلزی زیرزمینی مانند سکه های باستانی ،

سلاح های باستانی و آثار کوچک اختصاص دارد .

البته در موارد نظامی و صنعتی و برقراری امنیت و سکوریتی نیز در برخی مناطق از چنین دستگاه های فلزیاب استفاده میشود .

موارد باستان شناسی و گنج یابی که تکلیفش مشخص است . اما شاید استفاده از فلزیاب در موارد صنعتی و نظامی برای شما عجیب باشد .

این سیستم ها برای شناسایی سلاح های سرد و گرم ، مواد شیمیایی و خطرناک بهترین وسیله هستند . که در ورودی بسیاری از مکان های مهم ، سازمان های دولتی ، فرودگاه و بیمارستان و … ممکن است آن ها را دیده باشید .

یا مثل یک اسکنر بزرگ و درگاه قرار دارند . در مواقعی نیز ممکن است توسط ماموران امنیتی توسط فلزیاب دستی کوچکی مورد بازرسی بدنی قرار بگیرید .

همگی این سیستم های کوچک و بزرگ در دسته ی فلزیاب ارزان و قوی قرار میگیرند .

یک فلزیاب حرفه ای میتواند هر نوع فلزی را به راحتی تشخیص دهد و فرد اپراتور و کاوشگر را از وجود فلز آگاه سازد . حال آنکه هر سیستمی ممکن است قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی داشته باشد که آن را از دیگر فلزیاب ها متمایز سازد .

انواع فلزیاب حرفه ای

بهترین فلزیاب های پیشرفته و حرفه ای

قیمت فلزیاب حرفه ای

اگر مباحث نظامی و امنیتی را کنار بگذاریم و بخواهیم فقط در حوزه ی دفینه یابی و گنج یابی بخواهیم صحبت کنیم ،

لازم است تذکر دهیم برای انتخاب یک فلزیاب حرفه ای و با کیفیت ، که بتواند جوابگوی کار شما باشد و شما را به هدفتان برساند ، باید نکات زیادی را در نظر بگیرید .

داشتن ثبات کافی ، دقت بالا در شناسایی فلزات در حجم و اندازه های مختلف ، و نفوذ در اعماق بالای زمین ، از مهم ترین نکات در حین بررسی یک فلزیاب حرفه ای میباشند .

یک فلزیاب خوب با چنین ویژگی های مهمی ، به احتمال زیاد قیمت بالاتری نسبت به یک فلزیاب ضعیف و ساده تر خواهد داشت و اما به توصیه ی ما قیمت فلزیاب حرفه ای هر چقدر هم بالا باشد ارزشش را دارد .

بنابراین کیفیت را فدای قیمت ارزان تر نکنید . چرا که دستگاه فلزیاب و دستگاه گنج یاب نقش حیاتی در موفقیت شما ایفا خواهد کرد .

فلزیاب کوچک و قوی

یکی از مواردی که افراد این روزها به شدت پیگیر آن هستند ، کم حجم بودن و کوچک بودن دستگاه است .

خب این موضوع کاملا طبیعی است . با وجود خطرات زیادی که دفینه یابی و کاوشگری به همراه دارد ، تمام افراد به دنبال کم خطر ترین راه حل ها هستند . و دستگاهی میخواهند که کمترین توجه را به خود جلب کند .

تا بتوانند هم به کار کاوشگری بپردازند و هم بدون نگرانی از اطراف کار خود را به اتمام برسانند .

خوشبختانه با وجود طیف بسیار گسترده ای از دستگاه های فلزیاب که طراحی و تولید شده اند ، خرید فلزیاب کوچک و قوی

کار بسیار ساده ای است .

کافیست کمی در بین محصولات مختلف فلزیاب ، جست و جو کنید و محصول مورد نظر خود را بیابید .

یکی از بهترین نمونه های فلزیاب کوچک و قوی ، فلزیاب دستی پین پوینتر میباشد .

پین پوینتر ها در انواع قلمی ، کویل دار و در برند های چینی ، آمریکایی و ترکیه ای در بازار موجود هستند . که میتوانی با توجه به سلیقه و بودجه ی خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید .

گنج یاب حرفه ای

بهترین گنج یاب تصویری

فلزیاب ارزان و قوی

در طول سالیان زیادی که گذشته و تمدن های متفاوتی که بر کره زمین ، حاکم بوده اند ، اسرار زیادی همراه با مردمان آن دوره دفن شدند .

اجسام و ابزار مورد استفاده این افراد نیز به همین سرنوشت دچار شد. لباس ها ، جواهرات ، ظروف مصرفی ، ابزار و تجهیزاتشان و حتی لوازم جنگی آن ها نیز به زمین افتاده و خاک شدند .

حال با گذشت دوره های زیاد ، برخی از مردم علاقه ی زیادی دارند تا این اجسام مدفون شده در زیر خاک را پیدا کنند و در مورد آن ها مطالعه کنند .

برخی از افراد که علاقه ی شدیدی به این موارد دارند ، در این زمینه مطالعه میکنند و درس میخوانند و به عنوان یک باستان شناس شروع به کاوشگری و مطالعات در این زمینه میکنند . که رشته بسیار تخصصی و گسترده است .

اما در این بین افرادی هستند که فقط به دنبال یافتن آثار با ارزش قدیمی هستند . تا از قِبل آن به نان و نوایی برسند .

بنابراین ممکن است هدف هر کسی در این راه متفاوت باشد . ولی نکته ای که در هر صورت قابل اهمیت است ، داشتن یک سیستم فلزیاب خوب برای شروع کار است .

فرقی ندارد شما یک باستان شناس حرفه ای و علاقه مند به حوزه ی باستانی باشید یا صرفا یک کاوشگر که به دنبال گنج هستید .

به هر حال قبل از شروع باید تجهیزات خود را فراهم کنید . یک فلزیاب ارزان و قوی که فقط بتواند فلزات با ارزش و بی ارزش را از یکدیگر تفکیک کند ، برای شروع کار کافی خواهد بود.

فلزیاب کارکرده

گاهی ممکن است افراد به این فکر کنند که برای داشتن یک تجربه ی کاوشگری و حفاری موفق باید هزینه های بسیار گزافی در قبال دستگاه فلزیاب و طلایاب بپردازند .

اما ما یک پیشنهاد بهتر داریم . گاهی برخی افراد فلزیاب کارکرده و دست دوم خود را برای فروش میگذارند . در نگاه اول ممکن است با خود بگویید بهتر است یک دستگاه نو و آکبند بخرید .

اما باید بدانید که در برخی موارد داشتن یک دستگاه کارکرده ی بسیار حرفه ای با کیفیت بالا و آپشن و قابلیت های عالی بسیار بهتر از خرید یک دستگاه ساده اما نو خواهد بود .

برای مثال فلزیاب لورنز یا جی پی ایکس و جی پی زد ، حتی اگر دست دوم هم باشند ، امتحان خود را پس داده اند و از کیفیت آن خیالتان راحت است .

دستگاه فلزیاب دیوار

شاید یکی از بهترین سایت های فروش محصولات دست دوم سایت یا اپلیکیشن دیوار باشد . اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید ، غیر قانونی بودن خرید و فروش گنج یاب و دفینه یاب در ایران میباشد .

و طبیعتا خرید و فروش گنج یاب دیوار ، یا خرید و فروش طلایاب در دیوار ممکن نیست . مگر اینکه در مواردی خاص شما بخواهید دستگاه فلزیاب را مورد معامله قرار دهید .

چرا که فلزیاب میتواند در موارد زیادی مثل تاسیسات ساختمان ، یا پیدا کردن کابل های برق و لوله های گاز کمک فراوانی کند .

پس خرید دستگاه فلزیاب دیوار و معامله ی آن ممکن است در سایت دیوار در چارچوب یک سری قوانین خاص انجام شود .

خرید فلزیاب از دیوار

خرید انواع فلزیاب در دیوار

قیمت فلزیاب دیجی کالا

همانطور که در بخش قبلی توضیحاتی در مورد خرید و فروش فلزیاب در سایت دیوار و موارد مربوط به قانون کشور ایران دادیم .

سایت دیجی کالا نیز به همین منوال است .

شما نخواهید توانست که چون سایت بزرگ آمازون ، انواع مختلفی از محصولات فلزیاب را در سایت های ایرانی مثل دیوار یا دیجی کالا ببینید .

مگر در در شرایطی که مورد معامله نوع خاصی از فلزیاب مثل فلزیاب کوچک دستی باشد . پین پوینتر ها که به عنوان یک راکت  مناسب جست و جوی بدنی مورد استفاده قرار میگیرند ، جزو این دسته است .

چرا که هر شخصی ممکن است نسبت به شغل خود ، مثل جواهر فروشی ، مدیر و مراقب امتحانات ، یا یک مامور امنیتی ، از این فلزیاب ها استفاده کند .

علاوه بر این که قیمت فلزیاب دیجی کالا نسبت به دیگر سایت ها ، طبیعتا به صرفه تر خواهد بود .

قیمت فلزیاب دستی دیجی کالا

فلزیاب دستی انواع مختلفی از فلزیاب دستی وجود دارد که میتوانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید . فلزیاب های دستی میتوانند به صورت قلمی ، گرد و کویل دار ، یا مستطیلی باشند  .

نکته ای که نباید آن را فراموش کنید این است که فلزیاب قلمی معمولا عمق کمتری میزند .

و نهایتا بتواند عمقی بین 2، 3 سانتی متر تا 10 سانتی متر را ساپورت کند .

که هر یک از این فلزیاب ها ممکن است با هر برند تولید شده ای عمق متفاوتی داشته باشند .

اما فلزیاب دستی گرد نسبت به مدل های قلمی عمق بیشتری را میزنند . در مدل های برند نوکتا چیزی تا حدود 30 تا 45 سانتی متر را جوابگو خواهند بود .

فلزیاب اسکوبا یا پالس دایو که بزرگ ترین لوپ را نسبت به دیگر فلزیاب های پین پوینتر دارد ، بیشترین عمق را در این بین ساپورت میکند

فلزیاب دستی اسکوبا پین پوینتر در فلزات حجم بالا و قدیمی تا 80 سانتی متر عمق زنی دارد .

برای خرید فلزیاب دستی کوچک بهتر است از سایت های معتبر و یا شرکت های مورد اطمینان اقدام کنید . قیمت فلزیاب دستی دیجی کالا نیز میتواند به صرفه و واقعی تر نسبت به بازار آزاد خرید و فروش این محصولات باشد .

چرا که سایت دیجی کالا یک سایت مطمئن و ثابت شده در ایران است .

خرید فلزیاب از دیجی کالا

خرید انواع فلزیاب های دستی از دیجی کالا

فلزیاب دستی

انواع فلزیاب دستی کوچک قلمی بسیار در برابر فلزات حساس هستند و میتوانید آن ها را در داخل یا خارج از منزل، روی شن، روی چمن یا زمین، مورد استفاده قرار دهید .

این قلم فلزیاب حساس می تواند سکه ها، جواهرات نقره، جواهرات طلا را تشخیص دهد و سکه را با سرعت و دقت بالا شناسایی کند .

این سیستم کوچک که قابلیت حمل آسانی دارد ، به شما کمک می کند گنج یا اشیاء فلزی گم شده را پیدا کنید ، چه در داخل خانه، چه بیرون، در دیوار، شن، چمن یا خاک.

سنسور کوچک با حساسیت بالا آن را بسیار قابل حمل و راحت می کند، شما همیشه می توانید فلزیاب را حمل کنید تا هر زمان که بخواهید گنج یابی خود را آغاز کنید.

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .

نسخه pdf:

فلزیاب حرفه ای _ گنج یاب صبا _ 09120808845

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ،

گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ،
دستگاه گنج یاب تصویری

3
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال