قیمت دستگاه گنج یاب موبایلی

فلزیاب-دستی-کوچک-راکتی
فلزیاب دستی کوچک
آوریل 12, 2023
نماد-رخ-در-دفینه-یابی
نماد رخ یا چهره در گنج یابی
آوریل 17, 2023

قیمت دستگاه گنج یاب موبایلی که در اصل نوعی نرم افزار منحصر به فرد سنسورهای اسکنر و فلزیاب های تصویری میباشد ، با توجه به نوع  دستگاه و شرکت طراح بسیار متفاوت و متغیر میباشد . در این بخش به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت . در ادامه همراه ما باشید .

فلزیاب صبا

فلزیاب صبا

قیمت دستگاه گنج یاب موبایلی

همانطور که در بالا اشاره کردیم قیمت دستگاه گنج یاب موبایلی طبق نوع و مدل دستگاه فلزیاب اسکنر و شرکت سازنده تعیین میشود .

در واقع دستگاه گنج یاب موبایلی نوعی سنسورهای اسکنر با نرم افزار های به خصوص خود میباشند

که تصاویر تهیه شده توسط این سنسورهای اسکنر ،

توسط موبایل  تحلیل و پردازش میشوند . بنابرانی نباید توقع داشته باشید

به صورت مستقیم با موبایل خود فلزات را شناسایی و پیدا کنید .

برخی از افراد با شنیدن نام دستگاه گنج یاب موبایلی تصور میکنند

که باید گوشی موبایل به دست بگیرند و به مکان های قدیمی بروند .

و فکر میکنند باید موبایل را روی زمین و دیوار ها بکشند و فلزات را پیدا کنند .

البته برنامه های زیادی طراحی شده اند

که با عنوان فلزیاب موبایلی و گنج یاب موبایلی معروف شدند

اما صرفا برای تفریح و سرگرمی بود .

این نرم افزارها به گونه ای عمل میکنند که اگر در فاصله ی حدود 10 تا 15 سانتی متری اگر فلز یا آهنی وجود داشته باشد اعلام میکند . اما به درد گنج یابی و طلایابی نمیخورد و نباید انتظار کار حرفه ای با این چنین نرم افزار ها را داشته باشید .

فلزیاب-موبایلی-09120808845

فلزیاب-موبایلی-09120808845

دقیق ترین دستگاه گنج یاب

یکی از مهم ترین نکاتی که در ابتدای شروع عملیات گنج یابی و دفینه یابی باید به آن توجه داشته باشید ، انتخاب دستگاه مناسب نسبت به آن مکان است . هر منطقه و هر آب و هوایی ، هر نوع خاک و هر نوع سنگی ، نیاز به یک دستگاه فلزیاب مناسب با آن شرایط دارد .

برای مثال یک فلزیاب نقطه زن ساده برای کاوش در کوه ها و صخره های سخت و سنگی چندان کارایی بالایی نخواهد داشت . در صورتی که یک اسکنر و سنسور تصویر برداری به راحتی میتواند شما را از گمراهی نجات دهد .

و یا برعکس ، برای جست و جوی قبر های گبری و معابد و مقبره های قدیمی ، که مکان های مقدسی بوده اند ، نیاز به یک نقطه زن قوی دارید .

برای کاوش در محدوده ی قبرستان های قدیمی دقیق ترین دستگاه گنج یاب نقطه زن ها و فلزیاب های وی ال اف میباشند . چرا که نیاز به عمق نفوذ بالایی نیست .

بنابراین انتخاب نوع دستگاه و مدل آن بسته به شرایط مکان مورد نظر بسیار متفاوت است

و شما باید با دقت و بررسی کافی ، بهترین سیستم را انتخاب کنید .

برای هر مکانی نیاز به یک نوع متفاوت از سیستم های فلزیاب است و شاید دقیق ترین دستگاه گنج یاب در جست و جوی قبر ها یک نقطه زن و در کاوش در ساحل و دریا یک فلزیاب ضد آب دستی باشد .

فلزیاب-تصویری

فلزیاب-تصویری

قیمت فلزیاب ارزان

اولین سوالی که همیشه افراد با آن چالش دارند این است که بهترین فلزیاب کدام است؟ اما متاسفانه باید بگوییم که هیچ پاسخ واحدی برای این سوال وجود ندارد .

هر دستگاه فلزیابی قابلیت های منحصر به فرد خود را دارد و هر منطقه ای نیازمند یک نوع فلزیاب با یک سری آپشن میباشد . ساده ترین راه برای یافتن بهترین دستگاه فلزیاب ارزیابی شرایط آب و هوایی منطقه و نوع خاک ، تجربه و آموزش کار با سیستم ،  مواردی که امیدوارید پیدا کنید و زمانی که برای عملیات فلزیابی و حفاری صرف خواهید کرد ، میباشد .

 پس از در نظر گرفتن همه این موارد، می توانید یک فلزیاب متناسب با نیاز و بودجه خود پیدا کنید.

هر دستگاه گنج یابی نسبت به مدل و مارک خود و طراحی و برنامه ای که روی آن پیاده شده است ، میتواند در زمین نفوذ کرده و قابلیت ها و قدرت های مختلفی داشته باشد .

بنابراین نمی‌توانید به طور واضح یک عمق را برای هر مارک یا مدل خاصی بیان کنید.

اندازه و حجم تقریبی هدف، نحوه قرارگیری هدف در زیر خاک ، ذرات و آلودگی های موجود در زمین، رطوبت زمین و موارد دیگر تنها برخی از عواملی هستند که بر انتخاب دستگاه و کارایی آن تأثیر می گذارند.

با توجه به گفته های بالا برای انتخاب یک دستگاه خوب و مناسب باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید . اما علاوه بر نکات عملکردی سیستم ، قیمت و هزینه ی دستگاه نیز میتواند در انتخاب و خرید آن تاثیر داشته باشد .

هرگز فکر نکنید به دلیل پایین بودن قیمت فلزیاب ارزان آن سیستم مناسب و کارآمد نیست . چرا که قیمت بالا نیز تضمینی برای کارآمد بودن آن دستگاه نیست . به همین دلیل بهتر است به خوبی تحقیق کنید و با اطلاعات کامل از سیستم آن را خریداری کنید .

گنج-یاب-اورجینال-تصویری

گنج-یاب-اورجینال-تصویری

قیمت طلایاب دستی

یکی از روش هایی که میتوانید در زمان فلزیابی از آن استفاده کنید ، بهره مندی از قدرت تخیل خود در مورد محل شکار است .

هنگام شکار گنج با سیستم فلزیاب خود برای یافتن سکه های قدیمی ،

آثار یا جواهرات با ارزش گذشته ، از تخیل خود در مورد محل شکار استفاده کنید با خود فکر کنید .

هر جایی که مردم احتمالاً چیزی را گم کرده اند مکانی  مناسب برای حفاری است .

در مجموع از بین دو دسته از فلزیاب های VLF و PI  برخی اوقات سیستم های پالسی و در برخی دیگر VLF ها طرفدار دارند .

البته برخی معتقدند که نسبت به پالسی ها ، سیستم های وی ال اف تعادل بهتری بین حذف ذرات خاک و تمایز بین انواع مختلف فلزات ارائه می دهد.

فلزیاب های پالسی یا طلایاب ها برای تشخیص تخصصی تر استفاده می شوند . معمولا این دستگاه ها تمام فلزات  را تشخیص می دهند و عمق نفوذ بالاتری دارند .

بهتر است قبل از خرید سیستم ، یک بررسی کلی انجام شود و در خصوص قیمت طلایاب دستی ، گنج یاب ، انواع ردیاب ، فلزیاب و … به خوبی تحقیق شود .

تا از پرداخت هزینه های غیر منطقی در ازای آن ها جلوگیری شود.

گنج-یاب-تصویری-اسکنر-ارزان

گنج-یاب-تصویری-اسکنر-ارزان

کاربران عزیز میتوانند با تماس با شماره ی 09120808845 با کارشناسان ما در ارتباط باشند و هر سوال و ابهامی در ارتباط با دستگاه های فلزیاب دارند ، عنوان کنند .

لینک های مرتبط :

قیمت طلایاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، طلایاب تصویری ، فلزیاب تصویری ارزان ، گنج یاب حرفه ای ارزان ، قیمت گنج یاب تصویری ، قیمت فلزیاب حرفه ای ، دستگاه گنج یاب تصویری

نسخه pdf:

قیمت دستگاه گنج یاب موبایلی _ 09120808845 _ طلایاب موبایلی_❤️_

3
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم؟
ارسال